function zadania() {
$r_zadania = mysql_query("select z.id,z.id_wydzial,z.nazwa".lg." as nazwa,
w.nazwa".(lg == "pl"? "" : lg)." as wydzial
from wydzialy_zadania as z, wydzialy as w
WHERE w.id = z.id_wydzial ".( (isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) > 1 ) ? " and z.nazwa".lg." like '%".addslashes( $_GET['q'] )."%'" : false )."
order by z.nazwa".lg." ASC") or die( mysql_error());
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_assoc($r_zadania)) {
if(isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) ) {
$t_zad['nazwa'] = str_replace( $_GET['q'], ''.$_GET['q'].'', $t_zad['nazwa'] );
}
$zad[] = $t_zad;
}
return $zad;
}
function rady() {
if($_GET['id'])list($typ_get) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_typ where id='".(int)$_GET['id']."'"));
if($_GET['id_osoba']) list($id_osoba) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_osoby where id='".intval($_GET['id_osoba'])."'"));
if(!$typ_get && !$id_osoba) {
$r_lista = mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa,id,opis from rada_typ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_lista)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"nazwa" => $t['nazwa'],
"komisja" => (ereg("omisja ",$t['nazwa']) ? 1 : 0 )
);
}
return $tmp;
} elseif (!$id_osoba) {
$name = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa from rada_typ where id='$typ_get'"));
$r_osoby = mysql_query("select
rada_osoby.imie,rada_osoby.id,
rada_osoby.nazwisko,
rada_osoby.telefon,
rada_osoby.email,
rada_osoby.okreg,
rada_sl.nazwa".lg." as nazwa
from
rada_osoby,
rada_sl,
rada
where
rada_sl.id=rada.id_funkcja and
rada_osoby.id=rada.id_osoba and
rada.id_typ='".$typ_get."'
order by rada_sl.kolej,rada_osoby.nazwisko ASC ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_osoby)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"imie" => $t['imie'] ." ".$t['nazwisko'],
"telefon" => $t['telefon'],
"email" => $t['email'],
"stanowisko" => $t['nazwa'],
"wiecej" => ($t['okreg'] ? 1 : 0)
);
}
return array("nazwa" => $name['nazwa'],"lista" => $tmp);
} else {
$tmp = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select * from rada_osoby where id='".$id_osoba."'"));
$tmp['okregi'] = "okregi/".$tmp['okreg'].".tpl";
if (file_exists("osoby/".$id_osoba.".jpg")) $tmp['foto']=1;
else unset($tmp['foto']);
return $tmp;
}
}
function wydzialy($rodzaj) {
$tmp = array();
if ($_GET['id'] == "") {
if ($rodzaj == "3") { //stowarzyszenia
$r_st = mysql_query("SELECT id, nazwa".lg." as nazwa FROM `wydzialy_stowarzyszenia_typy` order by ID ASC");
while(list($id,$nazwa) = mysql_fetch_row($r_st)) {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' AND id_sto_typ='".$id."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp2=array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp2,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http']
)
);
}
array_push($tmp,array("nazwa" => $nazwa,"lista" => $tmp2));
}
} else {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email, opis".lg." as opis from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp = array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http'],
"opis" => $t_wyd['opis']
)
);
}
}
return ($tmp);
} else {
$t = mysql_fetch_array(mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,opis".lg." as opis,email,telefon,adres,kierownik from wydzialy where id='".$_GET['id']."'"));
$r = mysql_query("select id,nazwa from wydzialy_zadania_rodzaje");
$rodzaje = array();
while (list($id_rodzaj,$rodzaj) = mysql_fetch_row($r)) {
array_push($rodzaje,array(
"id" => $id_rodzaj,
"nazwa" => $rodzaj
)
);
}
$r_zadania = mysql_query("select id,id_rodzaj,nazwa".lg." as nazwa from wydzialy_zadania where id_wydzial='".$_GET['id']."'");
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_array($r_zadania)) {
$rPliki = mysql_query( "SELECT id, nazwapl as nazwa FROM pliki WHERE id_zadanie = '".$t_zad['id']."'" );
$pliki = array();
while( $tPliki = mysql_fetch_assoc( $rPliki ) ) {
$tPliki['plik'] = array_pop( glob( "dokumenty/".(int)$tPliki['id'].".*" ) );
$pliki[] = $tPliki;
}
$zad[] = array(
"rodzaj" =>$t_zad['id_rodzaj'],
"nazwa" => $t_zad['nazwa'],
"pliki" => $pliki
);
}
return array("wydzial" => $t,"zadania" => $zad,"rodzaje" => $rodzaje);
}
}
function posiedzenia() {
/* $r_kad = mysql_query("select id, nazwa".lg." as nazwa from posiedzenia_kadencje order by id DESC");
$tmp = array();
while ($t_kad = mysql_fetch_array($r_kad)) {
array_push($tmp, array(
"id" => $t_kad['id'],
"nazwa" => $t_kad['nazwa']
)
);
}
$centro -> assign('kad',$tmp); */
$r_pos = mysql_query("select posiedzenia.id,posiedzenia.numer,posiedzenia.data,rada_typ.id as id_typ,rada_typ.nazwa".lg." as nazwa, posiedzenia.id_kadencja as kad, posiedzenia.mp3 from posiedzenia, rada_typ where rada_typ.id=posiedzenia.id_typ order by posiedzenia.data DESC");
$tmp = array();
while ($t_pos = mysql_fetch_array($r_pos)) {
list($prot,$prot_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from protokoly where id_posiedzenie = '$t_pos[id]'"));
list($biul,$biul_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from biuletyny where id_posiedzenie='$t_pos[id]'"));
array_push($tmp,array(
"id"=> $t_pos['id'],
"id_typ"=>$t_pos['id_typ'],
"numer"=>$t_pos['numer'],
"data"=> $t_pos['data'],
"nazwa" => $t_pos['nazwa'],
"kad"=> $t_pos['kad'],
"prot_f" =>$prot_f,
"prot" => $prot,
"biul"=>$biul,
"biul_f" =>$biul_f,
"mp3" => $t_pos['mp3']
)
);
unset($prot,$biul,$prot_f,$biul_f);
}
// $centro -> assign('pos',$tmp);
return $tmp;
}
function lata() {
$r = mysql_query("select DISTINCT YEAR(data) as rok from posiedzenia");
for(;$t = mysql_fetch_row($r); $tmp[] = $t[0]);
return $tmp;
}
function prawo_lokalne() {
if ($_GET['fraza']) {
$where .= " uchwaly.skrot like '%".trim($_GET['fraza'])."%' and ";
}
if ($_GET['mies']) {
$where .= " MONTH(posiedzenia.data) = '".$_GET['mies']."' and ";
}
if ($_GET['rok']) {
$where .= " YEAR(posiedzenia.data) = '".$_GET['rok']."' and ";
}
if ($_GET['id']) {
$where .= "posiedzenia.id = '".$_GET['id']."' and ";
}
$where .= " 1 order by posiedzenia.data DESC, uchwaly.numer ";
if (!$_GET['szuk'] && !$_GET['miesiac'] && !$_GET['rok'] && !$_GET['id']) $where .= " DESC LIMIT 20";
else $where .= " DESC ";
// print $where;
$zapytanie = "select uchwaly.id, posiedzenia.numer,posiedzenia.data,SUBSTRING(YEAR(posiedzenia.data),3,2) as rok,
uchwaly.numer as uch_nr,uchwaly.skrot from uchwaly ,posiedzenia where uchwaly.id_posiedzenie=posiedzenia.id and ". $where;
$r_uch = mysql_query($zapytanie);
// print $zapytanie;
if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == "80.53.70.90") {
# die($zapytanie);
}
$tmp = array();
while ($t_u = mysql_fetch_array($r_uch)) {
$r_plik = mysql_query("select id,opis,format from uchwaly_pliki where id_uchwala='".$t_u['id']."'");
$tmp2= array();
while ($t_p = mysql_fetch_array($r_plik)) {
$path = "./prawo/". $t_p['id'].".".$t_p['format'];
if (file_exists($path)) {
array_push($tmp2,array(
"id" => $t_p['id'],
"id_uch" => $t_u['id'],
"opis" => $t_p['opis'],
"format" => $t_p['format'],
"size" => number_format(filesize($path)/1024,0)
)
);
}
}
array_push($tmp,array(
"id" => $t_u['id'],
"numer" => $t_u['numer'],
"data" => $t_u['data'],
"rok" => $t_u['rok'],
"nr_uch" => $t_u['uch_nr'],
"skrot" => $t_u['skrot'],
"pliki" => $tmp2
)
);
}
# $centro -> assign('uch',$tmp);
# $centro -> assign('uch_p',$tmp2);
return $tmp;
}
?>
Brusy Miasto i Gmina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje ze szkół z terenu Miasta i Gminy Brusy
|
|
powrót
|
2008-01-14 • „Bal karnawałowy dla uczniów przedszola, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu miasta i gminy Brusy”
|
W dniu 12 stycznia br. w stołówce Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła w Brusach odbył się „Bal karnawałowy” dla 120 dzieci z rodzin będących w trudnej sytuacji materialnej z terenu miasta i gminy Brusy. W spotkaniu uczestniczyły dzieci uczęszczające do Przedszkola Samorządowego w Brusach; ze Szkół Podstawowych w Brusach, Czapiewicach, Czyczkowach, Leśnie, Lubni, Kosobudach, Męcikale, Wielkich Chełmach, Zalesiu oraz z Gimnazjów w Brusach i Lubni. Dzieciom mieszkającym poza Brusami został zapewniony dowóz, w który zaangażowali się kierowcy dowożący na co dzień uczniów do szkół. Organizatorem spotkania z dziećmi była Komisja Międzyzakładowa NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania Gminy Brusy, której kolejny już raz pomocą służyli przedstawiciele Komisji Krajowej NSZZ „Solidarność” oraz Instytutu Doskonalenia Nauczycieli „Solidarność” w Gdańsku w osobach Pań Krystyny Bojahr i Zdzisławy Hacia oraz Panów Stefana Kubowicza i Krzysztofa Jędrzejczyka. Na dorocznym Balu obecny był wiceburmistrz Krzysztof Gierszewski, Przewodniczący Komisji Oświaty Rady Miejskiej pan Andrzej Wiecki, dyrektor Gminnego Zarządu Oświaty pan Jacek Bruski, Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Brusach Jan Szulc, Przewodnicząca Rady Rodziców przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Brusach Iwona Lemańczyk. Wszyscy uczestnicy spotkania otrzymali w trakcie trwania Balu słodycze, owoce, ciepłe i zimne napoje, a przed powrotem do rodzinnych domów każde zgłoszone przez macierzystą placówkę oświatową dziecko otrzymało paczki z artykułami szkolnymi oraz słodyczami. Spotkanie miało m. in. na celu integrowanie dzieci niepełnosprawnych z dziećmi pełnosprawnymi, ukazanie wszystkim uczestnikom wartości płynących ze wspólnie spędzanego czasu, uwrażliwienie dzieci na drugiego człowieka – często będącego w trudnej sytuacji lub człowieka chorego. Staraliśmy się ukazać uczestnikom spotkania, że ich rodziny nie są same ze swoimi problemami, że są wśród nich nauczyciele, do których oni i ich rodzice mogą zwracać się w trudnych sytuacjach i mogą liczyć na ich pomocną dłoń. O oprawę muzyczną Balu zadbali zaprzyjaźnieni muzycy: panie Irena Peplińska, Barbara Moczyńska i Katarzyna Potrac oraz panowie Leszek Moczyński i Radosław Pepliński. Na ich ręce składamy bardzo gorące podziękowania za uatrakcyjnienie zabawy piękną muzyką i śpiewem. W tym miejscu składamy również serdeczne podziękowania i wyrazy wdzięczności Wszystkim Sponsorom, dzięki którym mógł odbyć się już po raz ósmy „Bal Karnawałowy”. Dziękujemy w szczególny sposób pani Krystynie Bojahr z Komisji Krajowej Oświaty i Wychowania Regionu Gdańskiego NSZZ „Solidarność”, Pani Zdzisławie Hacia dyrektorowi Instytutu Doskonalenia Nauczycieli „Solidarność” w Gdańsku, Dyrekcji Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Brusach, pracownikom szkolnej stołówki, kierowcom oraz członkom KM NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania gminy Brusy za zaangażowanie w przygotowanie i przeprowadzenie ósmego Balu Karnawałowego dla dzieci.
Sponsorzy „Balu karnawałowego dla dzieci z rodzin w trudnej sytuacji materialnej z terenu miasta i gminy Brusy”:
- Instytut Doskonalenia Nauczycieli „Solidarność” w Gdańsku - Joanna i Andrew Rowe - „Sylwa” Wiele - Katarzyna Cysewska – „PHU UNIKOL” - Tadeusz Cysewski – „Kowalstwo – metaloplastyka” - Biuro Poselskie Posła RP Piotra Stanke - Wojciech Brelski - Wawrzyniec Gierszewski - Koło Łowieckie „Szarak” - Koło Łowieckie „Bóbr” - Stefan Skwierawski - Paweł Hinc - Beata, Jacek Zblewscy - Robert Skórczewski – „Fungopol” - Krystyna, Stanisław Teca - Barbara Narloch - Mirosława, Zdzisław Zakrzewscy - Barbara, Zbigniew Stoltmann – „Kupiec” - Gminna Spółdzielnia w Brusach - Arkadiusz Ryczek „Region”
Pracownicy ze szkół z terenu miasta i gminy Brusy zaangażowani w przygotowanie i przeprowadzenie Balu:
- Anna Majkowska - Gabriela Lepak - Justyna Górska - Agnieszka Kulesza - Alina Gadzała - Irena Jażdżewska - Barbara Narloch - Sylwia Chełmowska – Malich - Małgorzata Szczepańska - Elżbieta Hoppe - Irena Rogala - Aleksandra Turowska - Jan Szulc - Michał Knitter - Lucyna Miloch - Mariola Daniłko - Anna Klonowska – Dorszyńska - Bożena Gierszewska - Krzysztof Czarnowski - Jadwiga Łukowicz - Lucyna Synak - Marcin Stoltmann - Barbara Zblewska - Hinc - Tomasz Osowski - Krzysztof Trawicki - Ryszard Szelągowski
Na zakończenie Balu wszyscy uczestnicy życzyli sobie spotkania już za rok.
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|