1 ) ? " and z.nazwa".lg." like '%".addslashes( $_GET['q'] )."%'" : false )." order by z.nazwa".lg." ASC") or die( mysql_error()); $zad = array(); while ($t_zad = mysql_fetch_assoc($r_zadania)) { if(isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) ) { $t_zad['nazwa'] = str_replace( $_GET['q'], ''.$_GET['q'].'', $t_zad['nazwa'] ); } $zad[] = $t_zad; } return $zad; } function rady() { if($_GET['id'])list($typ_get) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_typ where id='".(int)$_GET['id']."'")); if($_GET['id_osoba']) list($id_osoba) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_osoby where id='".intval($_GET['id_osoba'])."'")); if(!$typ_get && !$id_osoba) { $r_lista = mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa,id,opis from rada_typ"); $tmp = array(); while ($t = mysql_fetch_assoc($r_lista)) { $tmp[] = array( "id" => $t['id'], "nazwa" => $t['nazwa'], "komisja" => (ereg("omisja ",$t['nazwa']) ? 1 : 0 ) ); } return $tmp; } elseif (!$id_osoba) { $name = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa from rada_typ where id='$typ_get'")); $r_osoby = mysql_query("select rada_osoby.imie,rada_osoby.id, rada_osoby.nazwisko, rada_osoby.telefon, rada_osoby.email, rada_osoby.okreg, rada_sl.nazwa".lg." as nazwa from rada_osoby, rada_sl, rada where rada_sl.id=rada.id_funkcja and rada_osoby.id=rada.id_osoba and rada.id_typ='".$typ_get."' order by rada_sl.kolej,rada_osoby.nazwisko ASC "); $tmp = array(); while ($t = mysql_fetch_assoc($r_osoby)) { $tmp[] = array( "id" => $t['id'], "imie" => $t['imie'] ." ".$t['nazwisko'], "telefon" => $t['telefon'], "email" => $t['email'], "stanowisko" => $t['nazwa'], "wiecej" => ($t['okreg'] ? 1 : 0) ); } return array("nazwa" => $name['nazwa'],"lista" => $tmp); } else { $tmp = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select * from rada_osoby where id='".$id_osoba."'")); $tmp['okregi'] = "okregi/".$tmp['okreg'].".tpl"; if (file_exists("osoby/".$id_osoba.".jpg")) $tmp['foto']=1; else unset($tmp['foto']); return $tmp; } } function wydzialy($rodzaj) { $tmp = array(); if ($_GET['id'] == "") { if ($rodzaj == "3") { //stowarzyszenia $r_st = mysql_query("SELECT id, nazwa".lg." as nazwa FROM `wydzialy_stowarzyszenia_typy` order by ID ASC"); while(list($id,$nazwa) = mysql_fetch_row($r_st)) { $r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' AND id_sto_typ='".$id."' order by nazwapl") or die(mysql_error()); $tmp2=array(); while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) { array_push($tmp2,array ( "id" => $t_wyd['id'], "nazwa"=>$t_wyd['nazwa'], "telefon" => $t_wyd['telefon'], "kierownik" => $t_wyd['kierownik'], "adres" => $t_wyd['adres'], "email" => $t_wyd['email'], "url" => $t_wyd['http'] ) ); } array_push($tmp,array("nazwa" => $nazwa,"lista" => $tmp2)); } } else { $r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email, opis".lg." as opis from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' order by nazwapl") or die(mysql_error()); $tmp = array(); while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) { array_push($tmp,array ( "id" => $t_wyd['id'], "nazwa"=>$t_wyd['nazwa'], "telefon" => $t_wyd['telefon'], "kierownik" => $t_wyd['kierownik'], "adres" => $t_wyd['adres'], "email" => $t_wyd['email'], "url" => $t_wyd['http'], "opis" => $t_wyd['opis'] ) ); } } return ($tmp); } else { $t = mysql_fetch_array(mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,opis".lg." as opis,email,telefon,adres,kierownik from wydzialy where id='".$_GET['id']."'")); $r = mysql_query("select id,nazwa from wydzialy_zadania_rodzaje"); $rodzaje = array(); while (list($id_rodzaj,$rodzaj) = mysql_fetch_row($r)) { array_push($rodzaje,array( "id" => $id_rodzaj, "nazwa" => $rodzaj ) ); } $r_zadania = mysql_query("select id,id_rodzaj,nazwa".lg." as nazwa from wydzialy_zadania where id_wydzial='".$_GET['id']."'"); $zad = array(); while ($t_zad = mysql_fetch_array($r_zadania)) { $rPliki = mysql_query( "SELECT id, nazwapl as nazwa FROM pliki WHERE id_zadanie = '".$t_zad['id']."'" ); $pliki = array(); while( $tPliki = mysql_fetch_assoc( $rPliki ) ) { $tPliki['plik'] = array_pop( glob( "dokumenty/".(int)$tPliki['id'].".*" ) ); $pliki[] = $tPliki; } $zad[] = array( "rodzaj" =>$t_zad['id_rodzaj'], "nazwa" => $t_zad['nazwa'], "pliki" => $pliki ); } return array("wydzial" => $t,"zadania" => $zad,"rodzaje" => $rodzaje); } } function posiedzenia() { /* $r_kad = mysql_query("select id, nazwa".lg." as nazwa from posiedzenia_kadencje order by id DESC"); $tmp = array(); while ($t_kad = mysql_fetch_array($r_kad)) { array_push($tmp, array( "id" => $t_kad['id'], "nazwa" => $t_kad['nazwa'] ) ); } $centro -> assign('kad',$tmp); */ $r_pos = mysql_query("select posiedzenia.id,posiedzenia.numer,posiedzenia.data,rada_typ.id as id_typ,rada_typ.nazwa".lg." as nazwa, posiedzenia.id_kadencja as kad, posiedzenia.mp3 from posiedzenia, rada_typ where rada_typ.id=posiedzenia.id_typ order by posiedzenia.data DESC"); $tmp = array(); while ($t_pos = mysql_fetch_array($r_pos)) { list($prot,$prot_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from protokoly where id_posiedzenie = '$t_pos[id]'")); list($biul,$biul_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from biuletyny where id_posiedzenie='$t_pos[id]'")); array_push($tmp,array( "id"=> $t_pos['id'], "id_typ"=>$t_pos['id_typ'], "numer"=>$t_pos['numer'], "data"=> $t_pos['data'], "nazwa" => $t_pos['nazwa'], "kad"=> $t_pos['kad'], "prot_f" =>$prot_f, "prot" => $prot, "biul"=>$biul, "biul_f" =>$biul_f, "mp3" => $t_pos['mp3'] ) ); unset($prot,$biul,$prot_f,$biul_f); } // $centro -> assign('pos',$tmp); return $tmp; } function lata() { $r = mysql_query("select DISTINCT YEAR(data) as rok from posiedzenia"); for(;$t = mysql_fetch_row($r); $tmp[] = $t[0]); return $tmp; } function prawo_lokalne() { if ($_GET['fraza']) { $where .= " uchwaly.skrot like '%".trim($_GET['fraza'])."%' and "; } if ($_GET['mies']) { $where .= " MONTH(posiedzenia.data) = '".$_GET['mies']."' and "; } if ($_GET['rok']) { $where .= " YEAR(posiedzenia.data) = '".$_GET['rok']."' and "; } if ($_GET['id']) { $where .= "posiedzenia.id = '".$_GET['id']."' and "; } $where .= " 1 order by posiedzenia.data DESC, uchwaly.numer "; if (!$_GET['szuk'] && !$_GET['miesiac'] && !$_GET['rok'] && !$_GET['id']) $where .= " DESC LIMIT 20"; else $where .= " DESC "; // print $where; $zapytanie = "select uchwaly.id, posiedzenia.numer,posiedzenia.data,SUBSTRING(YEAR(posiedzenia.data),3,2) as rok, uchwaly.numer as uch_nr,uchwaly.skrot from uchwaly ,posiedzenia where uchwaly.id_posiedzenie=posiedzenia.id and ". $where; $r_uch = mysql_query($zapytanie); // print $zapytanie; if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == "80.53.70.90") { # die($zapytanie); } $tmp = array(); while ($t_u = mysql_fetch_array($r_uch)) { $r_plik = mysql_query("select id,opis,format from uchwaly_pliki where id_uchwala='".$t_u['id']."'"); $tmp2= array(); while ($t_p = mysql_fetch_array($r_plik)) { $path = "./prawo/". $t_p['id'].".".$t_p['format']; if (file_exists($path)) { array_push($tmp2,array( "id" => $t_p['id'], "id_uch" => $t_u['id'], "opis" => $t_p['opis'], "format" => $t_p['format'], "size" => number_format(filesize($path)/1024,0) ) ); } } array_push($tmp,array( "id" => $t_u['id'], "numer" => $t_u['numer'], "data" => $t_u['data'], "rok" => $t_u['rok'], "nr_uch" => $t_u['uch_nr'], "skrot" => $t_u['skrot'], "pliki" => $tmp2 ) ); } # $centro -> assign('uch',$tmp); # $centro -> assign('uch_p',$tmp2); return $tmp; } ?> Brusy Miasto i Gmina Mapy regionu Fotogaleria Deutsch English Wersja polska
Fotogaleria Brusy Brusy
< Powrót do strony głównej • 19 maja 2024r.
Aktualności Napisz do nas!
 Archiwum Szukaj w archiwum:
powrót

2003-10-15 • II edycja Konkursu Promocyjnego Naszyjnik Północy

KONKURS
PROMOCYJNY NASZYJNIKA PÓŁNOCY
NA NAJLEPSZE PRODUKTY, USŁUGI I WAŻNE SPOŁECZNIE INICJATYWY

Fundacja Naszyjnik Północy, obejmująca swym działaniem obszar 4 województw: pomorskiego, zachodniopomorskiego, kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiego, w ramach Grupy Partnerskiej Naszyjnik Północy, ogłasza Konkurs, który ma na celu wyłonienie najlepszych produktów i usług lokalnych oraz ważnych społecznie inicjatyw z terenu Pomorza Środkowego.

Ideą Konkursu jest promocja produktów i usług przyjaznych dla środowiska, związanych z terenem działania Fundacji Naszyjnik Północy, kojarzonych z regionem - miejscem swego powstawania oraz ze społecznością lokalną. Laureaci Konkursu otrzymają korzyści płynące z używania znaku w postaci: poświadczenia dobrej jakości produktu, usługi przez nadanie Marki Lokalnej oraz wspólnej oferty promocyjnej i handlowej (m.in. wydanie katalogu produktów artystycznych i użytkowych, utworzenie strony internetowej z ofertą lokalnych wytwórców). Przedsiębiorczość lokalna oparta o produkty, występująca pod szyldem Marki Lokalnej Naszyjnik Północy, to szansa na rozwój regionu, w zgodzie ze środowiskiem i jego tradycyjnym charakterem. Bardzo istotne jest ukazanie wpływu inicjatyw zgłaszanych do Konkursu na sytuację społeczno-ekonomiczną regionu - ilość powstających miejsc pracy, ożywienie otoczenia i prezentacja udanych przedsięwzięć gospodarczych.

Konkurs nadania Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy odbywać się będzie dwa razy do roku, z podziałem na następujące kategorie: artykuły spożywcze oraz wyroby i produkty rękodzielnicze. I edycja Konkursu w kategorii „lokalny produkt spożywczy” została rozstrzygnięta w marcu bieżącego roku. Honorowe odznaczenie Znakiem Promocyjnym Naszyjnik Północy odbyło się 04.03.2003r. podczas Ogólnopolskiego Seminarium „Zielone Miejsca Pracy” w Debrznie. Marka Lokalna Naszyjnik Północy została przyznana trzem produktom. Otrzymały ją: chleb barwicki wypiekany przez gospodynie zrzeszone w Stowarzyszaniu Barwicke Gospodarstwa Agroturystyczne, chleb debrzneński wypiekany przez Piekarnię Jagusz & Gierłoscy w Debrznie oraz mąka debrzneńska wytwarzana przez firmę Skup Zbóż Produkcja Mąk - Eugeniusz Suchowiecki.

Ogłoszona obecnie II edycja Konkursu obejmuje wyroby oraz produkty rękodzielnicze i użytkowe. Termin składania wniosków konkursowych upływa 14 listopada 2003 roku. Rozstrzygnięcie Konkursu zaplanowano w połowie grudnia bieżącego roku.

Przyznanie znaku nastąpi na mocy decyzji Kapituły Konkursowej, w oparciu o kryteria Konkursu, na podstawie przesłanych przez uczestników wniosków. Podczas uroczystego zakończenia II edycji konkursu w siedzibie Fundacji Naszyjnik Północy, Laureaci otrzymają grawertony dla wyróżnionych produktów przyznające im prawo użytkowania znaku promocyjnego. Całość wydarzenia uświetni wystawa wyrobów i produktów rękodzielniczych z udziałem lokalnych wytwórców.

Wszelkie informacje w sprawie Konkursu, regulamin przyznawania, użytkowania i posługiwania się znakiem promocyjnym oraz wniosek o przyznanie Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy można otrzymać w biurze Fundacji Naszyjnik Północy - adres: ul. Ogrodowa 26, 77-310 Debrzno, tel.(059)833 57 50, 833 71 49, e-mail: stowdeb@pro.onet.pl oraz znaleźć na stronie internetowej Stowarzyszenia www.stowdeb.prv.pl;

REGULAMIN PRZYZNAWANIA,UŻYWANIA I POSŁUGIWANIA SIĘ ZNAKIEM PROMOCYJNYM NASZYJNIK PÓŁNOCY

/II EDYCJA - październik 2003r./

§ 1

O prawo do używania i posługiwania się Znakiem Promocyjnym Naszyjnik Północy mogą ubiegać się podmioty gospodarcze, organizacje społeczne i instytucje działające na obszarze Naszyjnika Północy.

§ 2

Znak Promocyjny Naszyjnik Północy przyznawany jest towarom, usługom bądź ważnym społecznie inicjatywom na mocy decyzji Kapituły Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy.

§ 3

Znak Promocyjny Naszyjnik Północy przyznawany jest na okres jednego roku z możliwością przedłużenia do trzech lat według uproszczonej procedury.

§ 4

Używanie Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy jest odpłatne. Opłata składa się z dwóch następujących składników:

  1. opłaty jednorazowej,

  2. stałej opłaty półrocznej.

§ 5

  1. Opłata jednorazowa uiszczana jest przez licencjobiorcę raz na rok, w ciągu 15 dni od podpisania umowy przyznającej prawo użytkowania Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy.

  2. Wysokość opłaty jest indywidualnie ustalana z wnioskodawcą, nie może być jednak niższa niż 200 zł.

  3. Opłata jednorazowa może być w szczególnych przypadkach za zgodą Kapituły rozłożona na raty.

  4. Kapituła Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy może odstąpić od naliczenia opłaty jednorazowej.

§ 6

  1. Stała opłata półroczna jest uiszczana przez licencjobiorcę w ciągu 15 dni od daty zakończenia każdego półrocza.

  2. Wysokość stałej opłaty półrocznej jest indywidualnie ustalona z licencjobiorcą.

  3. Stała opłata półroczna nie podlega waloryzacji w okresie używania Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy.

  4. Kapituła Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy może odstąpić od naliczania stałej opłaty półrocznej.

§ 8

Siedzibą Kapituły jest siedziba Biura Fundacji Naszyjnik Północy.

§ 9

Kapituła raz w roku składa Radzie Fundacji Naszyjnik Północy sprawozdanie ze swojej działalności.

§ 10

Działalność Kapituły Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy podlega co roku ocenie Rady Fundacji Naszyjnik Północy.

§ 11

Kapituła Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy działa w składzie:

a) Przewodniczący Kapituły,

b) Wiceprzewodniczący Kapituły,

c) od 7 - 10 Członków Kapituły.

§ 12

Kapituła może zasięgać opinii ekspertów w danej dziedzinie.

§ 13

Zebrania Kapituły Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy odbywać się będą w zależności od potrzeb, ale nie mniej niż dwa razy do roku.

§ 14

Wszelkie decyzje Kapituły Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy, w tym dotyczące przyznania znaku promocyjnego i zatwierdzenia warunków jego używania są podejmowane, pod rygorem nieważności, w obecności co najmniej 2/3 składu Kapituły.

§ 15

Każdemu Członkowi Kapituły Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy przysługuje w głosowaniu jeden głos.

§ 16

Głosowania Członków Kapituły przeprowadzane są w trybie jawnym.

§ 17

Decyzje Kapituły Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy sporządzone są w formie pisemnej.

Decyzja przyznająca prawo używania znaku musi zawierać: stanowisko Kapituły, określenie warunków używania Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy, określenie przedmiotu decyzji, datę podjęcia decyzji, umotywowanie nie przyznania prawa używania znaku promocyjnego.

Decyzję podjętą przez Kapitułę podpisuje Przewodniczący Kapituły Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy.

§ 18

1. Towary lub usługi, które mogą być oznaczone Znakiem Promocyjnym Naszyjnik

Północy winny charakteryzować się następującymi cechami:

  1. związane są z terenem działania Fundacji Naszyjnik Północy - obszar czterech województw: zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie i wielkopolskie,

  2. powinny kojarzyć się z regionem i miejscem w jakim są wytwarzane,

  3. może być to usługa, wyrób artystyczny, produkt żywnościowy, oferta turystyczna lub inne działanie zasługujące dzięki swojej unikalności na wyróżnienie Znakiem Promocyjnym Naszyjnik Północy,

  4. powinny być w ciągłej sprzedaży i ogólnie dostępne,

  5. powinny być wytwarzane i promowane w zgodzie z zasadą „przyjazny dla środowiska” w każdej fazie produkcji, sprzedaży i rozkładu,

  6. powinny być rozpoznawalne, kojarzone z konkretnym wytwórcą,

  7. powinny promować region, w którym powstały,

  8. są bezpieczne dla ludzi i środowiska (nie zawierają łatwo uwalniających się substancji uznanych za szkodliwe dla zdrowia i życia ludzi),

  9. spełniają wymogi jakościowe i normy bezpieczeństwa dla danej grupy wyborów w świetle aktualnie obowiązujących przepisów,

  10. podlegają stałej kontroli (zewnętrznej i wewnętrznej) w zakresie jakości i przestrzegania procedur wytwarzania.

2. Oferty powinny zostać złożone na stosownych wnioskach o przyznanie Znaku

Promocyjnego Naszyjnik Północy (wraz z wykazem dokumentów, jakie należy

dołączyć do wniosku) dostępnych w Biurze Fundacji.

§ 19

Przyznanie Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy towarom, usługom itp. uprawnia je do:

  1. korzystania ze znaku graficznego poprzez oznakowanie wyróżnionych towarów, usług itp.,

  2. umieszczania informacji o wyróżnionych towarach, usługach w materiałach promocyjnych i drukach reklamowych Fundacji Naszyjnik Północy i organizacji współpracujących,

  3. korzystania z kampanii reklamowych prowadzonych przez Fundację Naszyjnik Północy poprzez wskazanie na wyróżnione towary, usługi itp.,

  4. korzystania z wszelkich form promocji prowadzonych przez Fundację Naszyjnik Północy: marketing wystawienniczy, strona internetowa itp.

§ 20

Producent lub usługodawca zgłaszający wniosek do rozpatrzenia przez Kapitułę powinien:

  1. prowadzić działalność zgodnie z wymogami ochrony środowiska,

  2. stosować technologie nie oddziaływujące negatywnie na środowisko,

  3. mieć uregulowane wszelkie zobowiązania wobec Urzędu Skarbowego i ZUS.

§ 21

Prawo i zasady posługiwania się Znakiem Promocyjnym Naszyjnik Północy zostaną określone w formie pisemnej, w umowie licencyjnej na używanie znaku pomiędzy licencjobiorcą a Fundacją Naszyjnik Północy.

§ 22

W przypadku, gdy wnioskodawca określony w § 1 niniejszego regulaminu zgłosi wniosek o przyznanie Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy ważnej społecznej inicjatywie, Kapituła podejmuje decyzję w oparciu o:

  1. ocenę znaczenia inicjatywy dla ekorozwoju i ochrony środowiska obszaru działania Fundacji Naszyjnik Północy,

  2. ocenę dotychczasowej działalności wnioskodawcy na rzecz zrównoważonego rozwoju regionu objętego działaniem Fundacji Naszyjnik Północy.

§ 23

1. Kapituła ma prawo do cofnięcia decyzji używania Znaku Promocyjnego Naszyjnik

Północy w razie:

  1. stwierdzenia nie dotrzymywania przez licencjobiorcę warunków decyzji,

  2. zgłoszenia wniosku w tej sprawie przez licencjobiorcę,

  3. nie podpisania umowy licencyjnej na używanie Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy.

2. Decyzje o cofnięciu używania Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy

podejmowane są przez Kapitułę w tym samym trybie jaki obowiązuje przy

przyznaniu znaku.

§ 24

Decyzje Kapituły przyznające Znak Promocyjny Naszyjnik Północy będą każdorazowo ogłaszane publicznie w prasie, mediach i na stronie internetowej Naszyjnika Północy.

§ 25

1. Przyznanie znaku odbywać się będzie w dwóch turach:

  1. pierwsza edycja - dla artykułów spożywczych,

  2. druga edycja - dla wyrobów i produktów rękodzielniczych.

2. Miejscem składania wniosków jest Biuro Fundacji Naszyjnik Północy.

3. Kapituła Znaku Promocyjnego Naszyjnika Północy jest zobowiązana do

przekazaniu informacji uczestnikom nt. wyników konkursu w terminie do 7 dni od

momentu jego rozstrzygnięcia.

4. Przyznanie Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy odbywać się będzie w formie

uroczystej nominacji w terminie do 20 dni po przedłożeniu przez Kapitułę

protokołu z rozstrzygnięcia konkursu:

  1. I półrocze - dla artykułów spożywczych,

  2. II półrocze - dla wyrobów i produktów rękodzielniczych.

§ 26

Do zadań Kapituły Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy należy w szczególności:

  1. analiza przedłożonego wniosku,

  2. uzgodnienie zakresu dokumentacji wymaganej do podjęcia decyzji przez Kapitułę,

  3. prezentacja wniosku wraz z dokumentacją na posiedzeniu Rady Fundacji,

  4. negocjacje z licencjobiorcą warunków używania znaku, w tym finansowych,

  5. przygotowanie projektu umowy licencyjnej na używanie znaku,

  6. monitorowanie wypełniania warunków umowy przez licencjobiorcę,

  7. przyjmowanie i ocena wniosków zgłoszonych do konkursu pod względem merytorycznym i formalnym,

  8. przygotowanie protokołu z posiedzenia oraz uzasadnienia decyzji Kapituły w formie pisemnej.

§ 27

Obsługą administracyjną i techniczną przy działaniach związanych z procesem weryfikacji i przyznania Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy zajmuje się Biuro Fundacji Naszyjnik Północy.

§ 28

Praca Kapituły Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy jest koordynowana przez Przewodniczącego Kapituły.

§ 29

1. Przewodniczący Kapituły Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy może

w sytuacjach tego wymagających zażądać od licencjobiorcy przedłożenia

specjalistycznej ekspertyzy, oceny, opinii dotyczącej wskazywanego stopnia

jakości towaru, usługi itp. wykonanej przez uprawnioną jednostkę lub osobę

fizyczną - na kosz licencjobiorcy, w celu uzyskania potwierdzenia zgodności

z panującymi normami i autentyczności zgłoszonego towaru, usługi, inicjatywy itp.

2. Badania te winny być wykonywane od momentu złożenia wniosku przez

licencjobiorcę do czasu wygaśnięcia umowy licencyjnej, w zależności od decyzji

Przewodniczącego Kapituły Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy.

§ 30

W sytuacjach wyjątkowych Przewodniczący Kapituły Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy może podjąć decyzję o przygotowaniu opinii lub przeprowadzeniu konsultacji na koszt Kapituły.

§ 31

W ciągu 14 dni od podjęcia przez Kapitułę decyzji o przyznaniu prawa używania Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy licencjobiorca jest zobowiązany, pod rygorem unieważnienia decyzji, do podpisania umowy z Fundacją Naszyjnik Północy szczegółowo określającej warunki używania znaku.

§ 32

Opłata za używanie Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy przekazywane są przez licencjobiorcę na konto Fundacji Naszyjnik Północy.

§ 33

Środki finansowe gromadzone na koncie Fundacji Naszyjnik Północy z tytułu używania Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy przeznaczone są na realizację działalności statutowej Fundacji.

§ 34

Rada Fundacji Naszyjnik Północy zastrzega sobie, na wniosek Kapituły, prawo wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu.

HARMONOGRAM
KONKURSU PROMOCYJNEGO NASZYJNIK PÓŁNOCY

1. październik - ogłoszenie konkursu oraz jego promocja w mediach, prasie, internecie, a także w telewizjach kablowych, zbieranie formularzy wniosków,

2. 14 listopada - ostateczny termin składania wniosków,

3. 17 listopada - pierwsze spotkanie Kapituły Konkursowej,

4. listopad-grudzień - weryfikacja zgłoszeń oraz przygotowanie projektu i wykonanie grawertonów dla wyróżnionych produktów (po wyłonieniu laureatów konkursu),

5. 13 grudnia - drugie posiedzenie Kapituły, wyłonienie laureatów konkursu,

6. 16 grudnia - ogłoszenie wyników konkursu, uroczyste nadanie Znaku Promocyjnego Naszyjnik Północy, wystawa produktów z udziałem lokalnych wytwórców.

WNIOSEK
O PRZYZNANIE ZNAKU PROMOCYJNEGO NASZYJNIK PÓŁNOCY

  1. Kategoria

PRODUKT

USŁUGA

INICJATYWA

  1. Dane jednostki /firma-organizacja-samorząd/ składającej wniosek

Pełna nazwa firmy

Adres

Telefon

Fax

E-mail

Strona www

Forma prawna

Identyfikator regon

Rodzaj działalności

Produkcja

Usługa

Handel

Inna (jaka?)

Osoba zarządzająca jednostką

/imię i nazwisko/

Charakterystyka działalności /firmy, organizacji, samorządu/ oraz materiały informacyjne na temat produktu, usługi lub inicjatyw /historia produkcji, proces wytwórczy/

/w formie załącznika/

Nazwa produktu, usługi lub inicjatywy

zgłoszonej do konkursu

  1. Uzasadnienie zgłoszenia (wraz z załącznikami)

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

  1. Dane dotyczące zgłoszenia

Wymogi jakościowe: PN, Normy UE, atesty, inne

Posiadane certyfikaty i znaki jakości

Certyfikaty przyznane przez instytucje z krajów Unii Europejskiej

Posiadane nagrody i wyróżnienia

(załącznik)

Rynki zbytu/obszary działania

Zewnętrzne:

Wewnętrzne:

kraje eksportu:

Eksport w %

regionalne:

lokalne:

Technologie stosowane w przedsiębiorstwie:

Działania proekologiczne firmy:

Działania pro-społeczne prowadzone przez firmę, organizację lub samorząd:

Działania promocyjne (formy promocji, sprzedaży, kanały dystrybucji):

Plany na przyszłość:

Autoreklama (dlaczego klient wybierze Twój produkt):

* zaznacz odpowiednie

VI. Zgłaszamy udział w konkursie o nadanie Znaku Promocyjnego Naszyjnika Północy, przyjmując jego regulamin jako obowiązujący i potwierdzamy wysyłając załączone zlecenie.

0x08 graphic

pieczątka firmowapodpis

DO WNIOSKU PROSIMY DOŁĄCZYĆ PRODUKTY UBIEGAJĄCE SIĘ O PRZYZNANIE ZNAKU PROMOCYJNEGO NASZYJNIK PÓŁNOCY.

Aby wziąć udział w Konkursie należy przesłać wniosek do biura Fundacji Naszyjnik Północy na adres:

Fundacja Naszyjnik Północy

ul. Ogrodowa 26

77-310 Debrzno

z dopiskiem „Konkurs Promocyjny Naszyjnik Północy”




cms Brusy - Strona Główna Napisz do nas!