function zadania() {
$r_zadania = mysql_query("select z.id,z.id_wydzial,z.nazwa".lg." as nazwa,
w.nazwa".(lg == "pl"? "" : lg)." as wydzial
from wydzialy_zadania as z, wydzialy as w
WHERE w.id = z.id_wydzial ".( (isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) > 1 ) ? " and z.nazwa".lg." like '%".addslashes( $_GET['q'] )."%'" : false )."
order by z.nazwa".lg." ASC") or die( mysql_error());
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_assoc($r_zadania)) {
if(isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) ) {
$t_zad['nazwa'] = str_replace( $_GET['q'], ''.$_GET['q'].'', $t_zad['nazwa'] );
}
$zad[] = $t_zad;
}
return $zad;
}
function rady() {
if($_GET['id'])list($typ_get) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_typ where id='".(int)$_GET['id']."'"));
if($_GET['id_osoba']) list($id_osoba) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_osoby where id='".intval($_GET['id_osoba'])."'"));
if(!$typ_get && !$id_osoba) {
$r_lista = mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa,id,opis from rada_typ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_lista)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"nazwa" => $t['nazwa'],
"komisja" => (ereg("omisja ",$t['nazwa']) ? 1 : 0 )
);
}
return $tmp;
} elseif (!$id_osoba) {
$name = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa from rada_typ where id='$typ_get'"));
$r_osoby = mysql_query("select
rada_osoby.imie,rada_osoby.id,
rada_osoby.nazwisko,
rada_osoby.telefon,
rada_osoby.email,
rada_osoby.okreg,
rada_sl.nazwa".lg." as nazwa
from
rada_osoby,
rada_sl,
rada
where
rada_sl.id=rada.id_funkcja and
rada_osoby.id=rada.id_osoba and
rada.id_typ='".$typ_get."'
order by rada_sl.kolej,rada_osoby.nazwisko ASC ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_osoby)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"imie" => $t['imie'] ." ".$t['nazwisko'],
"telefon" => $t['telefon'],
"email" => $t['email'],
"stanowisko" => $t['nazwa'],
"wiecej" => ($t['okreg'] ? 1 : 0)
);
}
return array("nazwa" => $name['nazwa'],"lista" => $tmp);
} else {
$tmp = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select * from rada_osoby where id='".$id_osoba."'"));
$tmp['okregi'] = "okregi/".$tmp['okreg'].".tpl";
if (file_exists("osoby/".$id_osoba.".jpg")) $tmp['foto']=1;
else unset($tmp['foto']);
return $tmp;
}
}
function wydzialy($rodzaj) {
$tmp = array();
if ($_GET['id'] == "") {
if ($rodzaj == "3") { //stowarzyszenia
$r_st = mysql_query("SELECT id, nazwa".lg." as nazwa FROM `wydzialy_stowarzyszenia_typy` order by ID ASC");
while(list($id,$nazwa) = mysql_fetch_row($r_st)) {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' AND id_sto_typ='".$id."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp2=array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp2,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http']
)
);
}
array_push($tmp,array("nazwa" => $nazwa,"lista" => $tmp2));
}
} else {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email, opis".lg." as opis from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp = array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http'],
"opis" => $t_wyd['opis']
)
);
}
}
return ($tmp);
} else {
$t = mysql_fetch_array(mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,opis".lg." as opis,email,telefon,adres,kierownik from wydzialy where id='".$_GET['id']."'"));
$r = mysql_query("select id,nazwa from wydzialy_zadania_rodzaje");
$rodzaje = array();
while (list($id_rodzaj,$rodzaj) = mysql_fetch_row($r)) {
array_push($rodzaje,array(
"id" => $id_rodzaj,
"nazwa" => $rodzaj
)
);
}
$r_zadania = mysql_query("select id,id_rodzaj,nazwa".lg." as nazwa from wydzialy_zadania where id_wydzial='".$_GET['id']."'");
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_array($r_zadania)) {
$rPliki = mysql_query( "SELECT id, nazwapl as nazwa FROM pliki WHERE id_zadanie = '".$t_zad['id']."'" );
$pliki = array();
while( $tPliki = mysql_fetch_assoc( $rPliki ) ) {
$tPliki['plik'] = array_pop( glob( "dokumenty/".(int)$tPliki['id'].".*" ) );
$pliki[] = $tPliki;
}
$zad[] = array(
"rodzaj" =>$t_zad['id_rodzaj'],
"nazwa" => $t_zad['nazwa'],
"pliki" => $pliki
);
}
return array("wydzial" => $t,"zadania" => $zad,"rodzaje" => $rodzaje);
}
}
function posiedzenia() {
/* $r_kad = mysql_query("select id, nazwa".lg." as nazwa from posiedzenia_kadencje order by id DESC");
$tmp = array();
while ($t_kad = mysql_fetch_array($r_kad)) {
array_push($tmp, array(
"id" => $t_kad['id'],
"nazwa" => $t_kad['nazwa']
)
);
}
$centro -> assign('kad',$tmp); */
$r_pos = mysql_query("select posiedzenia.id,posiedzenia.numer,posiedzenia.data,rada_typ.id as id_typ,rada_typ.nazwa".lg." as nazwa, posiedzenia.id_kadencja as kad, posiedzenia.mp3 from posiedzenia, rada_typ where rada_typ.id=posiedzenia.id_typ order by posiedzenia.data DESC");
$tmp = array();
while ($t_pos = mysql_fetch_array($r_pos)) {
list($prot,$prot_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from protokoly where id_posiedzenie = '$t_pos[id]'"));
list($biul,$biul_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from biuletyny where id_posiedzenie='$t_pos[id]'"));
array_push($tmp,array(
"id"=> $t_pos['id'],
"id_typ"=>$t_pos['id_typ'],
"numer"=>$t_pos['numer'],
"data"=> $t_pos['data'],
"nazwa" => $t_pos['nazwa'],
"kad"=> $t_pos['kad'],
"prot_f" =>$prot_f,
"prot" => $prot,
"biul"=>$biul,
"biul_f" =>$biul_f,
"mp3" => $t_pos['mp3']
)
);
unset($prot,$biul,$prot_f,$biul_f);
}
// $centro -> assign('pos',$tmp);
return $tmp;
}
function lata() {
$r = mysql_query("select DISTINCT YEAR(data) as rok from posiedzenia");
for(;$t = mysql_fetch_row($r); $tmp[] = $t[0]);
return $tmp;
}
function prawo_lokalne() {
if ($_GET['fraza']) {
$where .= " uchwaly.skrot like '%".trim($_GET['fraza'])."%' and ";
}
if ($_GET['mies']) {
$where .= " MONTH(posiedzenia.data) = '".$_GET['mies']."' and ";
}
if ($_GET['rok']) {
$where .= " YEAR(posiedzenia.data) = '".$_GET['rok']."' and ";
}
if ($_GET['id']) {
$where .= "posiedzenia.id = '".$_GET['id']."' and ";
}
$where .= " 1 order by posiedzenia.data DESC, uchwaly.numer ";
if (!$_GET['szuk'] && !$_GET['miesiac'] && !$_GET['rok'] && !$_GET['id']) $where .= " DESC LIMIT 20";
else $where .= " DESC ";
// print $where;
$zapytanie = "select uchwaly.id, posiedzenia.numer,posiedzenia.data,SUBSTRING(YEAR(posiedzenia.data),3,2) as rok,
uchwaly.numer as uch_nr,uchwaly.skrot from uchwaly ,posiedzenia where uchwaly.id_posiedzenie=posiedzenia.id and ". $where;
$r_uch = mysql_query($zapytanie);
// print $zapytanie;
if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == "80.53.70.90") {
# die($zapytanie);
}
$tmp = array();
while ($t_u = mysql_fetch_array($r_uch)) {
$r_plik = mysql_query("select id,opis,format from uchwaly_pliki where id_uchwala='".$t_u['id']."'");
$tmp2= array();
while ($t_p = mysql_fetch_array($r_plik)) {
$path = "./prawo/". $t_p['id'].".".$t_p['format'];
if (file_exists($path)) {
array_push($tmp2,array(
"id" => $t_p['id'],
"id_uch" => $t_u['id'],
"opis" => $t_p['opis'],
"format" => $t_p['format'],
"size" => number_format(filesize($path)/1024,0)
)
);
}
}
array_push($tmp,array(
"id" => $t_u['id'],
"numer" => $t_u['numer'],
"data" => $t_u['data'],
"rok" => $t_u['rok'],
"nr_uch" => $t_u['uch_nr'],
"skrot" => $t_u['skrot'],
"pliki" => $tmp2
)
);
}
# $centro -> assign('uch',$tmp);
# $centro -> assign('uch_p',$tmp2);
return $tmp;
}
?>
Brusy Miasto i Gmina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktualności
|
|
powrót
|
2006-05-20 • Kolejna edycja konkursu na "Najładniejsze posesje na terenie miasta i gminy Brusy".
|
Burmistrz Brus ogłasza konkurs na ,,Najładniejszą posesję na terenie miasta i gminy Brusy w 2006 r.". Dokonywanie zgłoszeń oraz możliwość uzyskania szczegółowych informacji na temat konkursu - Chata Kaszubska w Brusach Jaglicach, tel. (052) 398 32 02 , e-mail:chata.kaszubska@brusy.pl. Termin zgłoszeń upływa 30 maja 2006 roku. Współorganizatorami konkursu są Gminny Związek Kółek i Organizacji Rolniczych oraz Koło Gospodyń Wiejskich. Organizatorzy zachęcają mieszkańców miasta i gminy Brusy do udziału w Konkursie!
REGULAMIN KONKURSU „Najładniejsza posesja na terenie miasta i gminy Brusy w roku 2006”
I. Cel organizacji konkursu: 1. Celem organizacji konkursu jest podniesienie walorów estetycznych miasta i gminy Brusy, ogólnego wyglądu naszego miasta oraz zapewnienie atrakcyjniejszych warunków do rekreacji i wypoczynku mieszkańcom gminy oraz przyjeżdżającym turystom. Konkurs, poprzez współzawodnictwo, ma także na celu kształtowanie postawy współodpowiedzialności mieszkańców za estetykę i wizerunek miasta i gminy.
2. Wyżej wymienione cele będą realizowane poprzez: a) nadanie budynkom jednorodzinnym, wielorodzinnym i zagrodom rolniczym estetycznego wyglądu, b) uporządkowanie terenów podwórek, usunięcie szpecących elementów i obiektów, c) zakładanie i wyeksponowanie ogrodów kwiatowych, rabat, trawników przy domach jednorodzinnych, wielorodzinnych oraz zagrodach rolniczych, d) dekorowanie balkonów, tarasów i parapetów okiennych kwiatami, e) utrzymanie czystości i porządku na terenie posesji, f) konserwację elewacji budynków i utrzymanie ogrodzeń w należytym stanie.
II. Organizator Konkursu Organizatorem Konkursu jest Burmistrz Brus.
III. Warunki Konkursu 1. Konkurs przebiega w następujących kategoriach: a) dom jednorodzinny ( kat. A) b) dom wielorodzinny, (wspólnoty mieszkaniowej, spółdzielni, zakładowy, komunalny) ( kat. B) c) zagroda rolnicza (w tym gospodarstwo agroturystyczne) (kat. C) d) ogródek (kat. D) e) najładniej udekorowana posesja przed Świętami Bożego Narodzenia. ( kat. E) 2. Zgłoszenia do udziału w konkursie należy składać do Komisji Konkursowej do dnia 30 maja 2006 r. w kat. A,B,C D oraz do 15 grudnia 2006 r. w kat. E w Chacie Kaszubskiej w Brusach Jagliach, tel. 0 52 398 32 02 lub e-mail promocja@brusy.pl.
Zgłoszenia składają: a) właściciel lub użytkownik domu jednorodzinnego (kat. A , D i E) b) Zarząd wspólnoty mieszkaniowej w budynku wielorodzinnym (kat. B, D i E) c) grupa co najmniej 2 lokatorów w budynku wielorodzinnym, komunalnym, zakładowym lub spółdzielczym (kat. B, D i E) d) właściciel lub najemca zagrody rolniczej, gospodarstwa agroturystycznego (kat. C, D i E) 3. Komisja Konkursowa może również samodzielnie zaproponować nieruchomość do udziału w konkursie, w przypadku jej nie zgłoszenia przez podmioty wymienione w pkt. 2. jeśli posesja zdaniem Komisji jest zadbana w sposób wyróżniający. 4. Konkurs trwać będzie w okresie od 1 maja do 30 lipca 2006 r. w kat. A,B,C,D oraz od 1 grudnia 2006 r. do 31 stycznia 2007 r. w kat. E. Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród nastąpi do dnia 4 września 2006 r. w kat. A,B,C,D oraz do 28 lutego 2007 r. w kat. E. IV. Kryteria oceny i punktacja
1. Ustala się następujące kryteria i maksymalną punktację w poszczególnych kategoriach:
A. Budynek jednorodzinny 1. Stan i estetyka budynków: a) budynek mieszkalny, ( elewacja, ukwiecenie balkonów) 1-5 pkt. b) budynki gospodarcze ( stan techniczny, elewacja) 1-5 pkt. 2. Estetyka posesji: a) ład i porządek w obejściu, 1-5 pkt.
3. Obiekty sanitarne: (szambo śmietnik, kompostownik) a) lokalizacja 1-5 pkt. b) zabezpieczenie 1-5 pkt.
4. Ogólny wygląd zagrody 1-5 pkt. 5. inne rozwiązania warte naśladowania 1-5 pkt. Razem maksymalnie - 35 pkt. B. Budynek wielorodzinny 1. Stan i estetyka budynków: a) budynek mieszkalny, ( elewacja, ukwiecenie balkonów) 1-5 pkt. b) budynki gospodarcze ( stan techniczny, elewacja) 1-5 pkt.
2. Estetyka posesji: a) ład i porządek w obejściu, 1-5 pkt.
3. Obiekty sanitarne: (szambo śmietnik, kompostownik) a) lokalizacja 1-5 pkt. b) zabezpieczenie 1-5 pkt.
4. Ogólny wygląd zagrody 1-5 pkt. 5. inne rozwiązania warte naśladowania 1-5 pkt. Razem maksymalnie - 35 pkt.
C. Zagroda rolnicza 1. Stan i estetyka budynków: a) budynek mieszkalny, ( elewacja, ukwiecenie balkonów) 1-5 pkt. b) budynki gospodarcze ( stan techniczny, elewacja) 1-5 pkt.
2.Estetyka siedliska: a) część gospodarcza (ład i porządek w obejściu, wydzielone miejsce na maszyny i sprzęt, podwórze gospodarcze, wybiegi dla drobiu) 1-5 pkt. b) część rekreacyjno-ozdobna (drzewa, krzewy, zieleń, kwiaty, aranżacja, ogródek) 1-5 pkt.
3.Obiekty sanitarne: (szambo śmietnik, kompostownik) a) lokalizacja 1-5 pkt. b) zabezpieczenie 1-5 pkt.
4. Magazynowanie odchodów zwierzęcych: a) zbiorniki na gnojówkę 1-5 pkt. b) składowanie obornika 1-5 pkt.
5. Ogólny wygląd zagrody 1-5 pkt. 6. inne rozwiązania warte naśladowania 1-5 pkt. Razem maksymalnie - 40 pkt. D. Ogródek 1. Część rekreacyjno- ozdobna a) drzewa, krzewy, zieleń, kwiaty, aranżacja, ogródek 1-10 pkt. E. Najładniej udekorowana posesja przed Świętami Bożego Narodzenia 1. Oświetlenie posesji 1-5 pkt. a) ład i porządek wokół posesji ( posypanie piasku przy posesji, odśnieżanie) 1-5 pkt. 2. Nawiązanie do tradycji 1-5 pkt. 3. Inne rozwiązania warte naśladowania 1-5 pkt. Razem maksymalnie – 20 pkt. V. Komisja konkursowa
1. Komisje konkursową powołuje Burmistrz w drodze Zarządzenia, w terminie do 1 maja 2006 r.
2. W skład Komisji konkursowej wchodzą: a) 2 przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Brusach, b) przedstawiciel Komisji Rozwoju Gospodarczego i Bezpieczeństwa Publicznego, c) 2 przedstawicieli Związku Rolników Kółek i Organizacji Rolniczych d) przedstawiciel Koła Gospodyń Wiejskich. 3. W czasie trwania konkursu Komisja Konkursowa dokona przeglądu posesji biorących udział w Konkursie. 4. Z każdego przeglądu posesji Komisja sporządza protokół oraz arkusz oceny w oparciu o kryteria określone w rozdziale IV regulaminu. 5. Sprawozdanie opisowe oraz arkusze oceny poszczególnych nieruchomości, wraz z propozycjami przyznania nagród w każdej z kategorii Komisja Konkursowa przedkłada Burmistrzowi Brus. 6. Burmistrz podejmuje decyzje w sprawie przydziału nagród na podstawie wniosków Komisji Konkursowej. VI. Nagrody 1. W każdej kategorii przyznane zostaną nagrody za I, II i III. miejsce, 2. Przewiduje się możliwość przyznania wyróżnień. 3. Komisja Konkursowa może dokonać innego podziału nagród niż określony w pkt. 1. 4. Burmistrz opublikuje dane o nagrodzonych posesjach i ich właścicielach w prasie lokalnej.
|
|
|
|
|
|
|
|
|