function zadania() {
$r_zadania = mysql_query("select z.id,z.id_wydzial,z.nazwa".lg." as nazwa,
w.nazwa".(lg == "pl"? "" : lg)." as wydzial
from wydzialy_zadania as z, wydzialy as w
WHERE w.id = z.id_wydzial ".( (isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) > 1 ) ? " and z.nazwa".lg." like '%".addslashes( $_GET['q'] )."%'" : false )."
order by z.nazwa".lg." ASC") or die( mysql_error());
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_assoc($r_zadania)) {
if(isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) ) {
$t_zad['nazwa'] = str_replace( $_GET['q'], ''.$_GET['q'].'', $t_zad['nazwa'] );
}
$zad[] = $t_zad;
}
return $zad;
}
function rady() {
if($_GET['id'])list($typ_get) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_typ where id='".(int)$_GET['id']."'"));
if($_GET['id_osoba']) list($id_osoba) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_osoby where id='".intval($_GET['id_osoba'])."'"));
if(!$typ_get && !$id_osoba) {
$r_lista = mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa,id,opis from rada_typ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_lista)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"nazwa" => $t['nazwa'],
"komisja" => (ereg("omisja ",$t['nazwa']) ? 1 : 0 )
);
}
return $tmp;
} elseif (!$id_osoba) {
$name = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa from rada_typ where id='$typ_get'"));
$r_osoby = mysql_query("select
rada_osoby.imie,rada_osoby.id,
rada_osoby.nazwisko,
rada_osoby.telefon,
rada_osoby.email,
rada_osoby.okreg,
rada_sl.nazwa".lg." as nazwa
from
rada_osoby,
rada_sl,
rada
where
rada_sl.id=rada.id_funkcja and
rada_osoby.id=rada.id_osoba and
rada.id_typ='".$typ_get."'
order by rada_sl.kolej,rada_osoby.nazwisko ASC ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_osoby)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"imie" => $t['imie'] ." ".$t['nazwisko'],
"telefon" => $t['telefon'],
"email" => $t['email'],
"stanowisko" => $t['nazwa'],
"wiecej" => ($t['okreg'] ? 1 : 0)
);
}
return array("nazwa" => $name['nazwa'],"lista" => $tmp);
} else {
$tmp = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select * from rada_osoby where id='".$id_osoba."'"));
$tmp['okregi'] = "okregi/".$tmp['okreg'].".tpl";
if (file_exists("osoby/".$id_osoba.".jpg")) $tmp['foto']=1;
else unset($tmp['foto']);
return $tmp;
}
}
function wydzialy($rodzaj) {
$tmp = array();
if ($_GET['id'] == "") {
if ($rodzaj == "3") { //stowarzyszenia
$r_st = mysql_query("SELECT id, nazwa".lg." as nazwa FROM `wydzialy_stowarzyszenia_typy` order by ID ASC");
while(list($id,$nazwa) = mysql_fetch_row($r_st)) {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' AND id_sto_typ='".$id."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp2=array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp2,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http']
)
);
}
array_push($tmp,array("nazwa" => $nazwa,"lista" => $tmp2));
}
} else {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email, opis".lg." as opis from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp = array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http'],
"opis" => $t_wyd['opis']
)
);
}
}
return ($tmp);
} else {
$t = mysql_fetch_array(mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,opis".lg." as opis,email,telefon,adres,kierownik from wydzialy where id='".$_GET['id']."'"));
$r = mysql_query("select id,nazwa from wydzialy_zadania_rodzaje");
$rodzaje = array();
while (list($id_rodzaj,$rodzaj) = mysql_fetch_row($r)) {
array_push($rodzaje,array(
"id" => $id_rodzaj,
"nazwa" => $rodzaj
)
);
}
$r_zadania = mysql_query("select id,id_rodzaj,nazwa".lg." as nazwa from wydzialy_zadania where id_wydzial='".$_GET['id']."'");
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_array($r_zadania)) {
$rPliki = mysql_query( "SELECT id, nazwapl as nazwa FROM pliki WHERE id_zadanie = '".$t_zad['id']."'" );
$pliki = array();
while( $tPliki = mysql_fetch_assoc( $rPliki ) ) {
$tPliki['plik'] = array_pop( glob( "dokumenty/".(int)$tPliki['id'].".*" ) );
$pliki[] = $tPliki;
}
$zad[] = array(
"rodzaj" =>$t_zad['id_rodzaj'],
"nazwa" => $t_zad['nazwa'],
"pliki" => $pliki
);
}
return array("wydzial" => $t,"zadania" => $zad,"rodzaje" => $rodzaje);
}
}
function posiedzenia() {
/* $r_kad = mysql_query("select id, nazwa".lg." as nazwa from posiedzenia_kadencje order by id DESC");
$tmp = array();
while ($t_kad = mysql_fetch_array($r_kad)) {
array_push($tmp, array(
"id" => $t_kad['id'],
"nazwa" => $t_kad['nazwa']
)
);
}
$centro -> assign('kad',$tmp); */
$r_pos = mysql_query("select posiedzenia.id,posiedzenia.numer,posiedzenia.data,rada_typ.id as id_typ,rada_typ.nazwa".lg." as nazwa, posiedzenia.id_kadencja as kad, posiedzenia.mp3 from posiedzenia, rada_typ where rada_typ.id=posiedzenia.id_typ order by posiedzenia.data DESC");
$tmp = array();
while ($t_pos = mysql_fetch_array($r_pos)) {
list($prot,$prot_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from protokoly where id_posiedzenie = '$t_pos[id]'"));
list($biul,$biul_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from biuletyny where id_posiedzenie='$t_pos[id]'"));
array_push($tmp,array(
"id"=> $t_pos['id'],
"id_typ"=>$t_pos['id_typ'],
"numer"=>$t_pos['numer'],
"data"=> $t_pos['data'],
"nazwa" => $t_pos['nazwa'],
"kad"=> $t_pos['kad'],
"prot_f" =>$prot_f,
"prot" => $prot,
"biul"=>$biul,
"biul_f" =>$biul_f,
"mp3" => $t_pos['mp3']
)
);
unset($prot,$biul,$prot_f,$biul_f);
}
// $centro -> assign('pos',$tmp);
return $tmp;
}
function lata() {
$r = mysql_query("select DISTINCT YEAR(data) as rok from posiedzenia");
for(;$t = mysql_fetch_row($r); $tmp[] = $t[0]);
return $tmp;
}
function prawo_lokalne() {
if ($_GET['fraza']) {
$where .= " uchwaly.skrot like '%".trim($_GET['fraza'])."%' and ";
}
if ($_GET['mies']) {
$where .= " MONTH(posiedzenia.data) = '".$_GET['mies']."' and ";
}
if ($_GET['rok']) {
$where .= " YEAR(posiedzenia.data) = '".$_GET['rok']."' and ";
}
if ($_GET['id']) {
$where .= "posiedzenia.id = '".$_GET['id']."' and ";
}
$where .= " 1 order by posiedzenia.data DESC, uchwaly.numer ";
if (!$_GET['szuk'] && !$_GET['miesiac'] && !$_GET['rok'] && !$_GET['id']) $where .= " DESC LIMIT 20";
else $where .= " DESC ";
// print $where;
$zapytanie = "select uchwaly.id, posiedzenia.numer,posiedzenia.data,SUBSTRING(YEAR(posiedzenia.data),3,2) as rok,
uchwaly.numer as uch_nr,uchwaly.skrot from uchwaly ,posiedzenia where uchwaly.id_posiedzenie=posiedzenia.id and ". $where;
$r_uch = mysql_query($zapytanie);
// print $zapytanie;
if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == "80.53.70.90") {
# die($zapytanie);
}
$tmp = array();
while ($t_u = mysql_fetch_array($r_uch)) {
$r_plik = mysql_query("select id,opis,format from uchwaly_pliki where id_uchwala='".$t_u['id']."'");
$tmp2= array();
while ($t_p = mysql_fetch_array($r_plik)) {
$path = "./prawo/". $t_p['id'].".".$t_p['format'];
if (file_exists($path)) {
array_push($tmp2,array(
"id" => $t_p['id'],
"id_uch" => $t_u['id'],
"opis" => $t_p['opis'],
"format" => $t_p['format'],
"size" => number_format(filesize($path)/1024,0)
)
);
}
}
array_push($tmp,array(
"id" => $t_u['id'],
"numer" => $t_u['numer'],
"data" => $t_u['data'],
"rok" => $t_u['rok'],
"nr_uch" => $t_u['uch_nr'],
"skrot" => $t_u['skrot'],
"pliki" => $tmp2
)
);
}
# $centro -> assign('uch',$tmp);
# $centro -> assign('uch_p',$tmp2);
return $tmp;
}
?>
Brusy Miasto i Gmina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktualności
|
|
powrót
|
2020-05-05 • Urząd realizuje pracę bez zmian. Kasa ponownie otwarta od 11 maja.
|
W połowie marca, w związku z epidemią koronawirusa, ograniczone zostały osobiste wizyty w Urzędzie Miejskim w Brusach. Zmieniła się formuła funkcjonowania, ale nie została wstrzymana praca urzędu. Przez minione półtora miesiąca do urzędu wpłynęło niespełna 1800 pism i wniosków. Te, jak również wcześniejsze sprawy, w tym inwestycje, realizowane są na bieżąco i zgodnie z planem. Mieszkańcy oraz interesanci spoza gminy mają możliwość telefonicznego i elektronicznego kontaktu z urzędem, a w sytuacjach pilnych przyjmowani są osobiście. Dodatkowo do ich dyspozycji, przed głównym wejściem urzędu, została udostępniona skrzynka. Można tam umieszczać dokumenty potrzebne do realizacji danej sprawy. Miniony czas pokazał także, że mieszkańcy przekonali się do elektronicznej formy załatwiania spraw i chętnie z niej korzystają, czy to za pomocą maila, czy platformy ePUAP. Ważnym elementem funkcjonowania urzędu jest kasa. Od 11 maja będzie ponownie czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 14. Oczywiście dalej będzie można korzystać z płatności elektronicznych lub bankowych, jednak otwarcie kasy w urzędzie to dla wielu mieszkańców spore ułatwienie.
| Fot. www.semmelrock.pl |
Inf. UM Brusy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|