function zadania() {
$r_zadania = mysql_query("select z.id,z.id_wydzial,z.nazwa".lg." as nazwa,
w.nazwa".(lg == "pl"? "" : lg)." as wydzial
from wydzialy_zadania as z, wydzialy as w
WHERE w.id = z.id_wydzial ".( (isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) > 1 ) ? " and z.nazwa".lg." like '%".addslashes( $_GET['q'] )."%'" : false )."
order by z.nazwa".lg." ASC") or die( mysql_error());
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_assoc($r_zadania)) {
if(isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) ) {
$t_zad['nazwa'] = str_replace( $_GET['q'], ''.$_GET['q'].'', $t_zad['nazwa'] );
}
$zad[] = $t_zad;
}
return $zad;
}
function rady() {
if($_GET['id'])list($typ_get) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_typ where id='".(int)$_GET['id']."'"));
if($_GET['id_osoba']) list($id_osoba) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_osoby where id='".intval($_GET['id_osoba'])."'"));
if(!$typ_get && !$id_osoba) {
$r_lista = mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa,id,opis from rada_typ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_lista)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"nazwa" => $t['nazwa'],
"komisja" => (ereg("omisja ",$t['nazwa']) ? 1 : 0 )
);
}
return $tmp;
} elseif (!$id_osoba) {
$name = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa from rada_typ where id='$typ_get'"));
$r_osoby = mysql_query("select
rada_osoby.imie,rada_osoby.id,
rada_osoby.nazwisko,
rada_osoby.telefon,
rada_osoby.email,
rada_osoby.okreg,
rada_sl.nazwa".lg." as nazwa
from
rada_osoby,
rada_sl,
rada
where
rada_sl.id=rada.id_funkcja and
rada_osoby.id=rada.id_osoba and
rada.id_typ='".$typ_get."'
order by rada_sl.kolej,rada_osoby.nazwisko ASC ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_osoby)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"imie" => $t['imie'] ." ".$t['nazwisko'],
"telefon" => $t['telefon'],
"email" => $t['email'],
"stanowisko" => $t['nazwa'],
"wiecej" => ($t['okreg'] ? 1 : 0)
);
}
return array("nazwa" => $name['nazwa'],"lista" => $tmp);
} else {
$tmp = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select * from rada_osoby where id='".$id_osoba."'"));
$tmp['okregi'] = "okregi/".$tmp['okreg'].".tpl";
if (file_exists("osoby/".$id_osoba.".jpg")) $tmp['foto']=1;
else unset($tmp['foto']);
return $tmp;
}
}
function wydzialy($rodzaj) {
$tmp = array();
if ($_GET['id'] == "") {
if ($rodzaj == "3") { //stowarzyszenia
$r_st = mysql_query("SELECT id, nazwa".lg." as nazwa FROM `wydzialy_stowarzyszenia_typy` order by ID ASC");
while(list($id,$nazwa) = mysql_fetch_row($r_st)) {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' AND id_sto_typ='".$id."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp2=array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp2,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http']
)
);
}
array_push($tmp,array("nazwa" => $nazwa,"lista" => $tmp2));
}
} else {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email, opis".lg." as opis from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp = array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http'],
"opis" => $t_wyd['opis']
)
);
}
}
return ($tmp);
} else {
$t = mysql_fetch_array(mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,opis".lg." as opis,email,telefon,adres,kierownik from wydzialy where id='".$_GET['id']."'"));
$r = mysql_query("select id,nazwa from wydzialy_zadania_rodzaje");
$rodzaje = array();
while (list($id_rodzaj,$rodzaj) = mysql_fetch_row($r)) {
array_push($rodzaje,array(
"id" => $id_rodzaj,
"nazwa" => $rodzaj
)
);
}
$r_zadania = mysql_query("select id,id_rodzaj,nazwa".lg." as nazwa from wydzialy_zadania where id_wydzial='".$_GET['id']."'");
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_array($r_zadania)) {
$rPliki = mysql_query( "SELECT id, nazwapl as nazwa FROM pliki WHERE id_zadanie = '".$t_zad['id']."'" );
$pliki = array();
while( $tPliki = mysql_fetch_assoc( $rPliki ) ) {
$tPliki['plik'] = array_pop( glob( "dokumenty/".(int)$tPliki['id'].".*" ) );
$pliki[] = $tPliki;
}
$zad[] = array(
"rodzaj" =>$t_zad['id_rodzaj'],
"nazwa" => $t_zad['nazwa'],
"pliki" => $pliki
);
}
return array("wydzial" => $t,"zadania" => $zad,"rodzaje" => $rodzaje);
}
}
function posiedzenia() {
/* $r_kad = mysql_query("select id, nazwa".lg." as nazwa from posiedzenia_kadencje order by id DESC");
$tmp = array();
while ($t_kad = mysql_fetch_array($r_kad)) {
array_push($tmp, array(
"id" => $t_kad['id'],
"nazwa" => $t_kad['nazwa']
)
);
}
$centro -> assign('kad',$tmp); */
$r_pos = mysql_query("select posiedzenia.id,posiedzenia.numer,posiedzenia.data,rada_typ.id as id_typ,rada_typ.nazwa".lg." as nazwa, posiedzenia.id_kadencja as kad, posiedzenia.mp3 from posiedzenia, rada_typ where rada_typ.id=posiedzenia.id_typ order by posiedzenia.data DESC");
$tmp = array();
while ($t_pos = mysql_fetch_array($r_pos)) {
list($prot,$prot_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from protokoly where id_posiedzenie = '$t_pos[id]'"));
list($biul,$biul_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from biuletyny where id_posiedzenie='$t_pos[id]'"));
array_push($tmp,array(
"id"=> $t_pos['id'],
"id_typ"=>$t_pos['id_typ'],
"numer"=>$t_pos['numer'],
"data"=> $t_pos['data'],
"nazwa" => $t_pos['nazwa'],
"kad"=> $t_pos['kad'],
"prot_f" =>$prot_f,
"prot" => $prot,
"biul"=>$biul,
"biul_f" =>$biul_f,
"mp3" => $t_pos['mp3']
)
);
unset($prot,$biul,$prot_f,$biul_f);
}
// $centro -> assign('pos',$tmp);
return $tmp;
}
function lata() {
$r = mysql_query("select DISTINCT YEAR(data) as rok from posiedzenia");
for(;$t = mysql_fetch_row($r); $tmp[] = $t[0]);
return $tmp;
}
function prawo_lokalne() {
if ($_GET['fraza']) {
$where .= " uchwaly.skrot like '%".trim($_GET['fraza'])."%' and ";
}
if ($_GET['mies']) {
$where .= " MONTH(posiedzenia.data) = '".$_GET['mies']."' and ";
}
if ($_GET['rok']) {
$where .= " YEAR(posiedzenia.data) = '".$_GET['rok']."' and ";
}
if ($_GET['id']) {
$where .= "posiedzenia.id = '".$_GET['id']."' and ";
}
$where .= " 1 order by posiedzenia.data DESC, uchwaly.numer ";
if (!$_GET['szuk'] && !$_GET['miesiac'] && !$_GET['rok'] && !$_GET['id']) $where .= " DESC LIMIT 20";
else $where .= " DESC ";
// print $where;
$zapytanie = "select uchwaly.id, posiedzenia.numer,posiedzenia.data,SUBSTRING(YEAR(posiedzenia.data),3,2) as rok,
uchwaly.numer as uch_nr,uchwaly.skrot from uchwaly ,posiedzenia where uchwaly.id_posiedzenie=posiedzenia.id and ". $where;
$r_uch = mysql_query($zapytanie);
// print $zapytanie;
if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == "80.53.70.90") {
# die($zapytanie);
}
$tmp = array();
while ($t_u = mysql_fetch_array($r_uch)) {
$r_plik = mysql_query("select id,opis,format from uchwaly_pliki where id_uchwala='".$t_u['id']."'");
$tmp2= array();
while ($t_p = mysql_fetch_array($r_plik)) {
$path = "./prawo/". $t_p['id'].".".$t_p['format'];
if (file_exists($path)) {
array_push($tmp2,array(
"id" => $t_p['id'],
"id_uch" => $t_u['id'],
"opis" => $t_p['opis'],
"format" => $t_p['format'],
"size" => number_format(filesize($path)/1024,0)
)
);
}
}
array_push($tmp,array(
"id" => $t_u['id'],
"numer" => $t_u['numer'],
"data" => $t_u['data'],
"rok" => $t_u['rok'],
"nr_uch" => $t_u['uch_nr'],
"skrot" => $t_u['skrot'],
"pliki" => $tmp2
)
);
}
# $centro -> assign('uch',$tmp);
# $centro -> assign('uch_p',$tmp2);
return $tmp;
}
?>
Brusy Miasto i Gmina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktualności
|
|
powrót
|
2017-08-20 • INFORMACJA UPOWSZECHNIONA W KOŚCIOŁACH NA TERENIE GMINY BRUSY
|
INFORMACJA UPOWSZECHNIONA W KOŚCIOŁACH NA TERENIE GMINY BRUSY W NIEDZIELĘ 20 SIERPNIA 2017 ROKU Ks. Jan Flaczyński Proboszcz Parafii p.w. Wszystkich Świętych w Brusach Ks. Mirosław Romanowski Proboszcz Parafii p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Kosobudach Ks. Stanisław Pluto Prondzinski Proboszcz Parafii p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Leśnie Ojciec Łukasz Rosiak Kapelan Sióstr Franciszkanek od Pokuty i Miłości Chrześcijańskiej Burmistrz Brus informuje, że w związku z usuwaniem szkód nawałnicy, która przeszła nad naszą gminą: • od wczoraj do akcji włączyło się wojsko wyposażone w specjalistyczny sprzęt, które ma za zadanie udrożnić rzeki: Zbrzycę i Młosinę, i nie dopuścić do podnoszenia się poziomu wód w Jez. Leśno Dolne i Jez. Leśno Górne, • strażacy z państwowej i ochotniczej straży pożarnej udrażniają drogi oraz pasy lasu, przez które przebiegają linie energetyczne wysokiego napięcia, aby jak najszybciej doprowadzić prąd do miejscowości,. Prace w lasach prowadzone są przez Lasy Państwowe i prywatnych właścicieli, • brygady pogotowia energetycznego od dziś rozpoczną prace na liniach niskiego napięcia i przyłączach do budynków, aby przyspieszyć dostawę prądu do poszczególnych posesji. Bardzo proszę o cierpliwość. W przypadku pilnej potrzeby zasilania energetycznego agregatem, proszę o zgłoszenie się do urzędu miejskiego.www.brusy.pl. Zasiłki, w wysokości do 6 tyś. zł dla osób poszkodowanych nawałnicą, wypłacane są przez ośrodek pomocy społecznej. Do każdej rodziny, która zgłosiła u sołtysa lub w Urzędzie Miejskim szkodę, dotrze pracownik socjalny, by przeprowadzić skrócony wywiad. Jest on podstawą do wypłaty zasiłku. Pracownicy socjalni pracują już od poniedziałku 14 sierpnia. Prosimy uzbroić się w cierpliwość. Do dzisiaj pomoc otrzymało 156 rodzin. Udzielono im wsparcia w wysokości 858 tyś. zł.
Do rodzin, których budynki mieszkalne zostały uszkodzone w poważny sposób, trafia komisja powołana przez Burmistrza Brus, w skład której wchodzi Inspektor Nadzoru Budowlanego. Na postawie opinii komisji, rodziny te będą mogły ubiegać się o pomoc w wyższej kwocie na odbudowę budynków. O szczegółach informować będzie poszkodowane rodziny Urząd Miejski.
Powołana została komisja ds. szacowania strat w gospodarstwach rolnych. Rolnicy muszą złożyć wnioski o przeprowadzenie szacunku strat w Urzędzie Miejskim do 23 sierpnia.
Rodziny, które poniosły szkody w lasach prywatnych, także muszą złożyć wnioski. Po stosowne druki proszę zgłaszać się do Urzędu Miejskiego. Nie posiadamy jeszcze informacji, czy będzie uruchomiona pomoc dla właścicieli lasów prywatnych. W tej sprawie prowadzimy rozmowy z przedstawicielami naszego Rządu.
Osoby, u których na terenach prywatnych powalone zostały drzewa sąsiadujących Lasów Państwowych, proszone są o kontakt z miejscowym leśniczym.
Wszystkie powyższe sprawy można załatwić w Urzędzie Miejskim dzisiaj, w niedzielę – od 8.00 do 20.00 oraz w dni powszednie, od pon. do sob., w godz. od 7.00 do 17.00.
Eternit i papę proszę składać na własnych posesjach. Materiały te zostaną odebrane od Państwa przez upoważnione firmy.
Odpady, posegregowane, w postaci gruzu budowlanego, gałęzi zielonych, materiałów wielkogabarytowych, sprzętu AGD i RTV - można składować w Zakładzie Gospodarki Komunalnej, w niedzielę i w dni powszednie, w godz. 13.00 do 19.00.
Burmistrz Brus apeluje, do firm i osób fizycznych posiadających ciągniki, ładowarki oraz przyczepy, o pomoc w uprzątnięciu miasta i wsi oraz do osób posiadających samochody, do dowożenia wody do rodzin, które nie mają dostępu do wodociągu. Odbywać się to będzie na zasadzie rekompensaty paliwa. Chętni proszeni są o zgłaszanie się do Urzędu Miejskiego.
Potrzebna jest pomoc wolontariuszy do pracy w kuchni w szkole podstawowej w Brusach, w której przygotowywane są posiłki dla strażaków, wolontariuszy i wojska, biorących udział w akcji. Nadal aktualna jest prośba o dostarczanie żywności do szkolnej stołówki- potrzebne jest mięso, włoszczyzna i ziemniaki.
Gmina Brusy prosi o wsparcie finansowe dla poszkodowanych mieszkańców. Numer konta, na który można przelewać środki, widnieje na łamach portalu internetowego
Prosimy także o wsparcie rzeczowe dla rodzin poszkodowanych. Obecnie najbardziej potrzeba agregatów, wody, środków czystości, głównie proszków do prania i pieluch oraz mioteł i grabi. Wszystkie dary można składać w Centrum Kultury i Biblioteki.
Potrzebne są także materiały budowlane dla rodzin, które chcą odbudować swoje domy. Chętnych do udzielenia pomocy proszę o kontakt z Urzędem Miejskim.
Burmistrz Brus apeluje o włączenie się naszych mieszkańców w sprzątanie miejscowości. Dajmy dobry przykład wolontariuszom, którzy do nas licznie przyjeżdżają.
Burmistrz Brus dziękuje strażakom, wszystkim zaangażowanym służbom, wolontariuszom i mieszkańcom za wielką solidarność z poszkodowanymi oraz za bezinteresowną pomoc.
Wszelkie informacje na bieżąco podawane są na stronie www.brusy.pl oraz w Urzędzie Miejskim i u sołtysów.
|
|
|
|
|
|
|
|
|