function zadania() {
$r_zadania = mysql_query("select z.id,z.id_wydzial,z.nazwa".lg." as nazwa,
w.nazwa".(lg == "pl"? "" : lg)." as wydzial
from wydzialy_zadania as z, wydzialy as w
WHERE w.id = z.id_wydzial ".( (isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) > 1 ) ? " and z.nazwa".lg." like '%".addslashes( $_GET['q'] )."%'" : false )."
order by z.nazwa".lg." ASC") or die( mysql_error());
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_assoc($r_zadania)) {
if(isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) ) {
$t_zad['nazwa'] = str_replace( $_GET['q'], ''.$_GET['q'].'', $t_zad['nazwa'] );
}
$zad[] = $t_zad;
}
return $zad;
}
function rady() {
if($_GET['id'])list($typ_get) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_typ where id='".(int)$_GET['id']."'"));
if($_GET['id_osoba']) list($id_osoba) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_osoby where id='".intval($_GET['id_osoba'])."'"));
if(!$typ_get && !$id_osoba) {
$r_lista = mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa,id,opis from rada_typ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_lista)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"nazwa" => $t['nazwa'],
"komisja" => (ereg("omisja ",$t['nazwa']) ? 1 : 0 )
);
}
return $tmp;
} elseif (!$id_osoba) {
$name = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa from rada_typ where id='$typ_get'"));
$r_osoby = mysql_query("select
rada_osoby.imie,rada_osoby.id,
rada_osoby.nazwisko,
rada_osoby.telefon,
rada_osoby.email,
rada_osoby.okreg,
rada_sl.nazwa".lg." as nazwa
from
rada_osoby,
rada_sl,
rada
where
rada_sl.id=rada.id_funkcja and
rada_osoby.id=rada.id_osoba and
rada.id_typ='".$typ_get."'
order by rada_sl.kolej,rada_osoby.nazwisko ASC ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_osoby)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"imie" => $t['imie'] ." ".$t['nazwisko'],
"telefon" => $t['telefon'],
"email" => $t['email'],
"stanowisko" => $t['nazwa'],
"wiecej" => ($t['okreg'] ? 1 : 0)
);
}
return array("nazwa" => $name['nazwa'],"lista" => $tmp);
} else {
$tmp = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select * from rada_osoby where id='".$id_osoba."'"));
$tmp['okregi'] = "okregi/".$tmp['okreg'].".tpl";
if (file_exists("osoby/".$id_osoba.".jpg")) $tmp['foto']=1;
else unset($tmp['foto']);
return $tmp;
}
}
function wydzialy($rodzaj) {
$tmp = array();
if ($_GET['id'] == "") {
if ($rodzaj == "3") { //stowarzyszenia
$r_st = mysql_query("SELECT id, nazwa".lg." as nazwa FROM `wydzialy_stowarzyszenia_typy` order by ID ASC");
while(list($id,$nazwa) = mysql_fetch_row($r_st)) {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' AND id_sto_typ='".$id."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp2=array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp2,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http']
)
);
}
array_push($tmp,array("nazwa" => $nazwa,"lista" => $tmp2));
}
} else {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email, opis".lg." as opis from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp = array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http'],
"opis" => $t_wyd['opis']
)
);
}
}
return ($tmp);
} else {
$t = mysql_fetch_array(mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,opis".lg." as opis,email,telefon,adres,kierownik from wydzialy where id='".$_GET['id']."'"));
$r = mysql_query("select id,nazwa from wydzialy_zadania_rodzaje");
$rodzaje = array();
while (list($id_rodzaj,$rodzaj) = mysql_fetch_row($r)) {
array_push($rodzaje,array(
"id" => $id_rodzaj,
"nazwa" => $rodzaj
)
);
}
$r_zadania = mysql_query("select id,id_rodzaj,nazwa".lg." as nazwa from wydzialy_zadania where id_wydzial='".$_GET['id']."'");
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_array($r_zadania)) {
$rPliki = mysql_query( "SELECT id, nazwapl as nazwa FROM pliki WHERE id_zadanie = '".$t_zad['id']."'" );
$pliki = array();
while( $tPliki = mysql_fetch_assoc( $rPliki ) ) {
$tPliki['plik'] = array_pop( glob( "dokumenty/".(int)$tPliki['id'].".*" ) );
$pliki[] = $tPliki;
}
$zad[] = array(
"rodzaj" =>$t_zad['id_rodzaj'],
"nazwa" => $t_zad['nazwa'],
"pliki" => $pliki
);
}
return array("wydzial" => $t,"zadania" => $zad,"rodzaje" => $rodzaje);
}
}
function posiedzenia() {
/* $r_kad = mysql_query("select id, nazwa".lg." as nazwa from posiedzenia_kadencje order by id DESC");
$tmp = array();
while ($t_kad = mysql_fetch_array($r_kad)) {
array_push($tmp, array(
"id" => $t_kad['id'],
"nazwa" => $t_kad['nazwa']
)
);
}
$centro -> assign('kad',$tmp); */
$r_pos = mysql_query("select posiedzenia.id,posiedzenia.numer,posiedzenia.data,rada_typ.id as id_typ,rada_typ.nazwa".lg." as nazwa, posiedzenia.id_kadencja as kad, posiedzenia.mp3 from posiedzenia, rada_typ where rada_typ.id=posiedzenia.id_typ order by posiedzenia.data DESC");
$tmp = array();
while ($t_pos = mysql_fetch_array($r_pos)) {
list($prot,$prot_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from protokoly where id_posiedzenie = '$t_pos[id]'"));
list($biul,$biul_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from biuletyny where id_posiedzenie='$t_pos[id]'"));
array_push($tmp,array(
"id"=> $t_pos['id'],
"id_typ"=>$t_pos['id_typ'],
"numer"=>$t_pos['numer'],
"data"=> $t_pos['data'],
"nazwa" => $t_pos['nazwa'],
"kad"=> $t_pos['kad'],
"prot_f" =>$prot_f,
"prot" => $prot,
"biul"=>$biul,
"biul_f" =>$biul_f,
"mp3" => $t_pos['mp3']
)
);
unset($prot,$biul,$prot_f,$biul_f);
}
// $centro -> assign('pos',$tmp);
return $tmp;
}
function lata() {
$r = mysql_query("select DISTINCT YEAR(data) as rok from posiedzenia");
for(;$t = mysql_fetch_row($r); $tmp[] = $t[0]);
return $tmp;
}
function prawo_lokalne() {
if ($_GET['fraza']) {
$where .= " uchwaly.skrot like '%".trim($_GET['fraza'])."%' and ";
}
if ($_GET['mies']) {
$where .= " MONTH(posiedzenia.data) = '".$_GET['mies']."' and ";
}
if ($_GET['rok']) {
$where .= " YEAR(posiedzenia.data) = '".$_GET['rok']."' and ";
}
if ($_GET['id']) {
$where .= "posiedzenia.id = '".$_GET['id']."' and ";
}
$where .= " 1 order by posiedzenia.data DESC, uchwaly.numer ";
if (!$_GET['szuk'] && !$_GET['miesiac'] && !$_GET['rok'] && !$_GET['id']) $where .= " DESC LIMIT 20";
else $where .= " DESC ";
// print $where;
$zapytanie = "select uchwaly.id, posiedzenia.numer,posiedzenia.data,SUBSTRING(YEAR(posiedzenia.data),3,2) as rok,
uchwaly.numer as uch_nr,uchwaly.skrot from uchwaly ,posiedzenia where uchwaly.id_posiedzenie=posiedzenia.id and ". $where;
$r_uch = mysql_query($zapytanie);
// print $zapytanie;
if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == "80.53.70.90") {
# die($zapytanie);
}
$tmp = array();
while ($t_u = mysql_fetch_array($r_uch)) {
$r_plik = mysql_query("select id,opis,format from uchwaly_pliki where id_uchwala='".$t_u['id']."'");
$tmp2= array();
while ($t_p = mysql_fetch_array($r_plik)) {
$path = "./prawo/". $t_p['id'].".".$t_p['format'];
if (file_exists($path)) {
array_push($tmp2,array(
"id" => $t_p['id'],
"id_uch" => $t_u['id'],
"opis" => $t_p['opis'],
"format" => $t_p['format'],
"size" => number_format(filesize($path)/1024,0)
)
);
}
}
array_push($tmp,array(
"id" => $t_u['id'],
"numer" => $t_u['numer'],
"data" => $t_u['data'],
"rok" => $t_u['rok'],
"nr_uch" => $t_u['uch_nr'],
"skrot" => $t_u['skrot'],
"pliki" => $tmp2
)
);
}
# $centro -> assign('uch',$tmp);
# $centro -> assign('uch_p',$tmp2);
return $tmp;
}
?>
Brusy Miasto i Gmina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktualności
|
|
powrót
|
2017-07-19 • NOWE ZASADY USUWANIA DRZEW I KRZEWÓW
|
Na podstawie ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o zmianie ustawy o ochronie przyrody (Dz. U. z 2017 r. poz. 1074) od 17 czerwca 2017 r. obowiązują nowe zasady dotyczące wycinki drzew i krzewów. Osoby fizyczne, które będą chciały wyciąć drzewo ze swojej nieruchomości oraz nie będzie to wynikać z prowadzonej działalności gospodarczej, są zobowiązane do zgłaszania zamiaru wycinki do Urzędu Miejskiego w Brusach. Na podst. art. 83f ust. 4 zgłoszeniu podlegają drzewa, których obwód pnia mierzony na wysokości 5 cm przekracza: • 80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego, • 65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego, • 50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew.
Drzewa o mniejszych obwodach niż podano powyżej można usuwać, bez potrzeby dokonywania wcześniejszego zgłoszenia.
W terminie 21 dni od daty otrzymania zgłoszenia organ dokonuje oględzin drzewa, z których sporządza protokół. Po dokonaniu oględzin w terminie 14 dni od dnia oględzin Burmistrz może, w drodze decyzji administracyjnej, wnieść sprzeciw.
W przypadku gdy zgłoszenie jest niekompletne, organ w drodze postanowienia, nakłada obowiązek uzupełnienia zgłoszenia w terminie 7 dni. W przypadku nieusunięcia drzewa przed upływem 6 miesięcy od przeprowadzonych oględzin, aby usunąć drzewo należy dokonać ponownego zgłoszenia.
Należy pamiętać, że jeśli w ciągu 5 lat od dokonania oględzin wystąpiono o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę – a budowa ta ma związek z prowadzeniem działalności gospodarczej i będzie realizowana na części nieruchomości, na której rosło wcześniej wycięte drzewo Burmistrz Brus na podstawie oględzin, może nałożyć na właściciela nieruchomości, w drodze decyzji administracyjnej, obowiązek uiszczenia opłaty za usunięcie drzewa. Usunięcie drzewa bez dokonania zgłoszenia lub przed upływem terminu na wniesienie sprzeciwu oraz pomimo sprzeciwu Burmistrza lub bez wymaganego zezwolenia, skutkować będzie nałożeniem administracyjnej kary pieniężnej.
PRZYPOMINAMY, że w okresie lęgowym ptaków, czyli od 1 marca do 16 października, nie należy usuwać drzew i krzewów, na których znajdują się ich gniazda.
|
|
|
|
|
|
|
|
|