1 ) ? " and z.nazwa".lg." like '%".addslashes( $_GET['q'] )."%'" : false )." order by z.nazwa".lg." ASC") or die( mysql_error()); $zad = array(); while ($t_zad = mysql_fetch_assoc($r_zadania)) { if(isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) ) { $t_zad['nazwa'] = str_replace( $_GET['q'], ''.$_GET['q'].'', $t_zad['nazwa'] ); } $zad[] = $t_zad; } return $zad; } function rady() { if($_GET['id'])list($typ_get) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_typ where id='".(int)$_GET['id']."'")); if($_GET['id_osoba']) list($id_osoba) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_osoby where id='".intval($_GET['id_osoba'])."'")); if(!$typ_get && !$id_osoba) { $r_lista = mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa,id,opis from rada_typ"); $tmp = array(); while ($t = mysql_fetch_assoc($r_lista)) { $tmp[] = array( "id" => $t['id'], "nazwa" => $t['nazwa'], "komisja" => (ereg("omisja ",$t['nazwa']) ? 1 : 0 ) ); } return $tmp; } elseif (!$id_osoba) { $name = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa from rada_typ where id='$typ_get'")); $r_osoby = mysql_query("select rada_osoby.imie,rada_osoby.id, rada_osoby.nazwisko, rada_osoby.telefon, rada_osoby.email, rada_osoby.okreg, rada_sl.nazwa".lg." as nazwa from rada_osoby, rada_sl, rada where rada_sl.id=rada.id_funkcja and rada_osoby.id=rada.id_osoba and rada.id_typ='".$typ_get."' order by rada_sl.kolej,rada_osoby.nazwisko ASC "); $tmp = array(); while ($t = mysql_fetch_assoc($r_osoby)) { $tmp[] = array( "id" => $t['id'], "imie" => $t['imie'] ." ".$t['nazwisko'], "telefon" => $t['telefon'], "email" => $t['email'], "stanowisko" => $t['nazwa'], "wiecej" => ($t['okreg'] ? 1 : 0) ); } return array("nazwa" => $name['nazwa'],"lista" => $tmp); } else { $tmp = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select * from rada_osoby where id='".$id_osoba."'")); $tmp['okregi'] = "okregi/".$tmp['okreg'].".tpl"; if (file_exists("osoby/".$id_osoba.".jpg")) $tmp['foto']=1; else unset($tmp['foto']); return $tmp; } } function wydzialy($rodzaj) { $tmp = array(); if ($_GET['id'] == "") { if ($rodzaj == "3") { //stowarzyszenia $r_st = mysql_query("SELECT id, nazwa".lg." as nazwa FROM `wydzialy_stowarzyszenia_typy` order by ID ASC"); while(list($id,$nazwa) = mysql_fetch_row($r_st)) { $r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' AND id_sto_typ='".$id."' order by nazwapl") or die(mysql_error()); $tmp2=array(); while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) { array_push($tmp2,array ( "id" => $t_wyd['id'], "nazwa"=>$t_wyd['nazwa'], "telefon" => $t_wyd['telefon'], "kierownik" => $t_wyd['kierownik'], "adres" => $t_wyd['adres'], "email" => $t_wyd['email'], "url" => $t_wyd['http'] ) ); } array_push($tmp,array("nazwa" => $nazwa,"lista" => $tmp2)); } } else { $r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email, opis".lg." as opis from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' order by nazwapl") or die(mysql_error()); $tmp = array(); while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) { array_push($tmp,array ( "id" => $t_wyd['id'], "nazwa"=>$t_wyd['nazwa'], "telefon" => $t_wyd['telefon'], "kierownik" => $t_wyd['kierownik'], "adres" => $t_wyd['adres'], "email" => $t_wyd['email'], "url" => $t_wyd['http'], "opis" => $t_wyd['opis'] ) ); } } return ($tmp); } else { $t = mysql_fetch_array(mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,opis".lg." as opis,email,telefon,adres,kierownik from wydzialy where id='".$_GET['id']."'")); $r = mysql_query("select id,nazwa from wydzialy_zadania_rodzaje"); $rodzaje = array(); while (list($id_rodzaj,$rodzaj) = mysql_fetch_row($r)) { array_push($rodzaje,array( "id" => $id_rodzaj, "nazwa" => $rodzaj ) ); } $r_zadania = mysql_query("select id,id_rodzaj,nazwa".lg." as nazwa from wydzialy_zadania where id_wydzial='".$_GET['id']."'"); $zad = array(); while ($t_zad = mysql_fetch_array($r_zadania)) { $rPliki = mysql_query( "SELECT id, nazwapl as nazwa FROM pliki WHERE id_zadanie = '".$t_zad['id']."'" ); $pliki = array(); while( $tPliki = mysql_fetch_assoc( $rPliki ) ) { $tPliki['plik'] = array_pop( glob( "dokumenty/".(int)$tPliki['id'].".*" ) ); $pliki[] = $tPliki; } $zad[] = array( "rodzaj" =>$t_zad['id_rodzaj'], "nazwa" => $t_zad['nazwa'], "pliki" => $pliki ); } return array("wydzial" => $t,"zadania" => $zad,"rodzaje" => $rodzaje); } } function posiedzenia() { /* $r_kad = mysql_query("select id, nazwa".lg." as nazwa from posiedzenia_kadencje order by id DESC"); $tmp = array(); while ($t_kad = mysql_fetch_array($r_kad)) { array_push($tmp, array( "id" => $t_kad['id'], "nazwa" => $t_kad['nazwa'] ) ); } $centro -> assign('kad',$tmp); */ $r_pos = mysql_query("select posiedzenia.id,posiedzenia.numer,posiedzenia.data,rada_typ.id as id_typ,rada_typ.nazwa".lg." as nazwa, posiedzenia.id_kadencja as kad, posiedzenia.mp3 from posiedzenia, rada_typ where rada_typ.id=posiedzenia.id_typ order by posiedzenia.data DESC"); $tmp = array(); while ($t_pos = mysql_fetch_array($r_pos)) { list($prot,$prot_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from protokoly where id_posiedzenie = '$t_pos[id]'")); list($biul,$biul_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from biuletyny where id_posiedzenie='$t_pos[id]'")); array_push($tmp,array( "id"=> $t_pos['id'], "id_typ"=>$t_pos['id_typ'], "numer"=>$t_pos['numer'], "data"=> $t_pos['data'], "nazwa" => $t_pos['nazwa'], "kad"=> $t_pos['kad'], "prot_f" =>$prot_f, "prot" => $prot, "biul"=>$biul, "biul_f" =>$biul_f, "mp3" => $t_pos['mp3'] ) ); unset($prot,$biul,$prot_f,$biul_f); } // $centro -> assign('pos',$tmp); return $tmp; } function lata() { $r = mysql_query("select DISTINCT YEAR(data) as rok from posiedzenia"); for(;$t = mysql_fetch_row($r); $tmp[] = $t[0]); return $tmp; } function prawo_lokalne() { if ($_GET['fraza']) { $where .= " uchwaly.skrot like '%".trim($_GET['fraza'])."%' and "; } if ($_GET['mies']) { $where .= " MONTH(posiedzenia.data) = '".$_GET['mies']."' and "; } if ($_GET['rok']) { $where .= " YEAR(posiedzenia.data) = '".$_GET['rok']."' and "; } if ($_GET['id']) { $where .= "posiedzenia.id = '".$_GET['id']."' and "; } $where .= " 1 order by posiedzenia.data DESC, uchwaly.numer "; if (!$_GET['szuk'] && !$_GET['miesiac'] && !$_GET['rok'] && !$_GET['id']) $where .= " DESC LIMIT 20"; else $where .= " DESC "; // print $where; $zapytanie = "select uchwaly.id, posiedzenia.numer,posiedzenia.data,SUBSTRING(YEAR(posiedzenia.data),3,2) as rok, uchwaly.numer as uch_nr,uchwaly.skrot from uchwaly ,posiedzenia where uchwaly.id_posiedzenie=posiedzenia.id and ". $where; $r_uch = mysql_query($zapytanie); // print $zapytanie; if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == "80.53.70.90") { # die($zapytanie); } $tmp = array(); while ($t_u = mysql_fetch_array($r_uch)) { $r_plik = mysql_query("select id,opis,format from uchwaly_pliki where id_uchwala='".$t_u['id']."'"); $tmp2= array(); while ($t_p = mysql_fetch_array($r_plik)) { $path = "./prawo/". $t_p['id'].".".$t_p['format']; if (file_exists($path)) { array_push($tmp2,array( "id" => $t_p['id'], "id_uch" => $t_u['id'], "opis" => $t_p['opis'], "format" => $t_p['format'], "size" => number_format(filesize($path)/1024,0) ) ); } } array_push($tmp,array( "id" => $t_u['id'], "numer" => $t_u['numer'], "data" => $t_u['data'], "rok" => $t_u['rok'], "nr_uch" => $t_u['uch_nr'], "skrot" => $t_u['skrot'], "pliki" => $tmp2 ) ); } # $centro -> assign('uch',$tmp); # $centro -> assign('uch_p',$tmp2); return $tmp; } ?> Brusy Miasto i Gmina Mapy regionu Fotogaleria Deutsch English Wersja polska
Fotogaleria Brusy Brusy
< Powrót do strony głównej • 21 listopada 2024r.
Aktualności Napisz do nas!
 Archiwum Szukaj w archiwum:
powrót

2016-11-10 • Ogłoszenie o otwartym naborze partnera spoza sektora finansów publicznych "Pomorskie Szlaki Kajakowe- Szlakiem Zbrzycy i Brdy"

Załącznik nr 1
do Zarządzenia Nr 405/16 Burmistrza Brus z dnia 10 listopada 2016 r.
w sprawie ogłoszenia otwartego naboru na partnera spoza sektora finansów publicznych do wspólnej realizacji projektu pn. „Pomorskie Szlaki Kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” w ramach działania 8.4 Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego, Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020

OGŁOSZENIE O OTWARTYM NABORZE PARTNERA
SPOZA SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH

Gmina Brusy działając na mocy art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020 (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 217 ze zm.), ogłasza otwarty nabór na partnera pochodzącego spoza sektora finansów publicznych, do wspólnej realizacji projektu pn. „Pomorskie Szlaki Kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa 8 Konwersja, Działanie 8.4. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego, którego wnioskodawcą będzie Gmina Brusy.

I. OPIS PROJEKTU

Celem partnerstwa jest wspólne przygotowanie i realizacja projektu pn. „Pomorskie Szlaki Kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” w ramach Działania 8.4. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zdefiniowanego w Regionalnym Programie Strategicznym
w zakresie atrakcyjności kulturalnej i turystycznej Pomorska Podróż.

W ramach przedmiotowego projektu planuje się kompleksowe zagospodarowanie szlaków wodnych dla rozwoju turystyki kajakowej na rzekach położonych w granicach administracyjnych gminy Brusy oraz gminy Czersk tj. Młosina, Zbrzyca, Brda, Wielki Kanał Brdy.

Typy projektów możliwe do realizacji w ramach działania 8.4:
• budowa, przebudowa i rozbudowa obiektów publicznej infrastruktury turystycznej o znaczeniu regionalnym lub ponadregionalnym (m.in. porty, przystanie i pomosty służące turystyce wodnej, przenoski);
• budowa, przebudowa i rozbudowa liniowej publicznej infrastruktury turystycznej o znaczeniu regionalnym lub ponadregionalnym służącej rozwojowi całorocznych, specyficznych form turystyki w oparciu o jednolite standardy identyfikujące dziedzictwo regionu (m.in.: trasy rowerowe, szlaki wodne, konne, piesze wraz z oznakowaniem).
W ramach ww. typów projektów możliwa jest również realizacja inwestycji związanych z budową, przebudową i rozbudową publicznej infrastruktury poprawiającej dostępność do obiektów i atrakcji turystycznych (m.in. parkingi, ciągi komunikacyjne i infrastruktura dla niepełnosprawnych) oraz zagospodarowania ich bezpośredniego otoczenia.
Szczegółowy zakres zadań po stronie partnera/partnerów opisano w dziale II.

Zgodnie z Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WP 2014 – 2020 beneficjentami pomocy w przedmiotowym projekcie mogą być:
1. jednostki samorządu terytorialnego i ich jednostki organizacyjne;
2. związki i stowarzyszenia jednostek samorządu terytorialnego;
3. organizacje pozarządowe;
4. instytucje kultury;
5. instytucje edukacyjne;
6. szkoły wyższe;
7. przedsiębiorcy(w tym organizatorzy turystyczni, gospodarstwa agroturystyczne);
8. ROT/LOT;
9. parki narodowe;
10. PGL Lasy Państwowe;
11. kluby sportowe;
12. Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej;
13. urzędy morskie;
14. operatorzy elektrowni wodnych.

II. ZAKRES TEMATYCZNY PARTNERSTWA

Projekt pn. „Pomorskie Szlaki Kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” realizowany będzie w ramach wniosku o dofinansowanie, który złożony zostanie w odpowiedzi na ogłoszony przez Zarząd Województwa Pomorskiego konkurs Nr RPPM.08.04.00-IZ.00-22-001/16 dla Działania 8.4. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego w ramach
Osi Priorytetowej 8 Konwersja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

Realizacja projektu przez Partnera/Partnerów obejmuje zadania z zakresu budowy, rozbudowy i poprawy standardu infrastruktury turystycznej, w szczególności kajakowej tj. przenoski, przystanie i stanice kajakowe, miejsca wodowania i wyjmowania kajaków, miejsca etapowe zlokalizowane:
a) na Wielkim Kanale Brdy – Przystań w Konigorcie:
przystań z pomostem;
ciągi komunikacyjne;
zatoka postojowa z parkingiem;
małe wiaty;
ogrodzenie parkingu;
2 kosze na śmieci;
tablica informacyjno - promocyjna.
b) na rzece Brdzie – Zagospodarowanie miejsca wodowania kajaków, postoju i odpoczynku w miejscowości Brda:
2 przystanie z pomostem;
ciąg komunikacyjny;
schody;
6 ławostołów;
2 małe wiaty;
miejsce na ognisko;
2 grille stacjonarne murowane z cegły i kamienia;
4 kosze na śmieci;
2 tablice informacyjno - promocyjne.
c) na rzece Brdzie i Wielkim Kanale Brdy – Przystań i pole biwakowe na Wielkim Kanale Brdy i Brdzie w Rytlu
przystań z pomostem oraz urządzeniem brzegu;
zatoka postojowa z parkingiem;
4 małe wiaty;
2 duże wiaty;
10 ławostołów;
10 suszarek do kajaków;
ogrodzenie terenu;
2 paleniska;
4 kosze na śmieci;
2 tablice informacyjno - promocyjne;
3 osłony przenośnych sanitariatów i kontenerów sanitarnych;
przystań z pomostem palowana mechanicznie;
infrastruktura rowerowa (stojak na 5 rowerów i przybornik rowerowy).
Infrastruktura musi spełniać standardy oraz być spójna z Koncepcją zagospodarowania szlaków wodnych województwa pomorskiego dla turystyki kajakowej oraz Analizą Wykonalności sporządzoną dla ww. przedsięwzięcia – https://drive.google.com/drive/folders/0B9DRrynwmItgQjMydmJhYjh1T28?usp=sharing

Ponadto do obowiązków Partnera należeć będzie:
1. opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji i pozwoleń umożliwiających realizację zadania bądź sporządzenia programu funkcjonalno;
2. przekazanie Partnerowi Wiodącemu dokumentów i opracowań niezbędnych do prawidłowego sporządzenia wniosku o dofinansowanie;
3. budowa infrastruktury oraz nadzór inwestorski nad realizacją swojego zadania wchodzącego w zakres projektu;
4. pomoc i wsparcie Partnera Wiodącego w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej;
5. realizacja przypisanych we wniosku o dofinansowanie i umowie partnerstwa działań związanych z realizacja przedmiotowego projektu;
6. współfinansowanie projektu;
7. wspólne zarządzanie i rozliczanie projektu;
8. wspólny monitoring i promocja projektu.

III. KRYTERIA WYBORU PARTNERA

1. Zgodność działania potencjalnego partnera z celami partnerstwa;
2. Oferowany wkład potencjalnego partnera w postaci zasobów ludzkich, finansowych, technicznych zarówno na etapie przygotowania jak i realizacji projektu (zaprezentowanie koncepcji realizacji wymienionych zadań przewidzianych dla partnera);
3. Doświadczenie w realizacji zadań/projektów o podobnym charakterze;
4. Posiadanie tytułu dysponowania nieruchomością na cele realizacji projektu, na której powstanie infrastruktura w ramach projektu (tytuł dysponowania nieruchomością na cele realizacji projektu nie dotyczy obszaru wód);
5. Posiadana infrastruktura własna o podobnym charakterze lub zarządzanie infrastrukturą o podobnym charakterze;
6. Dysponowanie dokumentacją projektową odpowiadającą zakresowi wybranego zadania z zakresu tematycznego partnerstwa;
7. Doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych, w tym z funduszy europejskich.

IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY

1. Warunkiem udziału w przedmiotowym naborze jest złożenie wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia wraz z wymaganymi załącznikami;
2. Wymagane załączniki:
a) aktualny odpis z rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub odpowiedniego wyciągu z ewidencji lub inny dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących;
b) aktualny statut podmiotu (jeśli dotyczy);
c) oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele realizacji projektu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia;
d) pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli (w przypadku gdy umowę będą podpisywały osoby inne niż uprawnione do reprezentacji zgodnie ze statutem i odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub innym dokumentem potwierdzającym status prawny oferenta);
e) złożenie oświadczenia informującego, iż - za wyjątkiem informacji i dokumentów zawartych w ofercie na stronach nr od…. do….. - niniejsza oferta oraz wszelkie załączniki do niej są jawne i nie zawierają informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz w zakresie ochrony danych osobowych.
3. Zgłoszenia oraz wszystkie załączniki do zgłoszenia powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania kandydata na partnera zgodnie z zapisem w dokumencie rejestrowym lub zgodnie z załączonym pełnomocnictwem.
4. Kopie dokumentów dołączone do oferty muszą być opatrzone pieczęcią podmiotu (jeżeli podmiot pieczęć posiada), aktualną datą, własnoręcznym podpisem osoby/osób uprawnionej do reprezentowania podmiotu (czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną) oraz poświadczone za zgodność z oryginałem.
5. Oferty złożone w sposób niekompletny ze względów formalnych podlegać będą uzupełnieniu przez potencjalnego partnera.
6. Oferta powinna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną).
7. Oferty należy składać w Biurze Interesanta Urzędu Miejskiego w Brusach przy ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy bądź przesłać pocztą  (lub za pośrednictwem firmy kurierskiej) na adres Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89 – 632 Brusy, w terminie do 2 grudnia 2016 r. do godz. 15.00 z dopiskiem: „Konkurs na wybór partnera do projektu pn. „Pomorskie Szlaki Kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” w ramach działania 8.4 Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.”
8. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Brusach.
9. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
10. Zgodnie z zapisami art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020. (Dz.U. 2014 poz. 1146) oferty przyjmowane są przez okres 21 dni od dnia opublikowania przedmiotowego ogłoszenia. Przyjmuje się, że wskazany okres liczony będzie w dniach kalendarzowych.

V. PROCEDURA KONKURSOWA

1. Informacje o konkursie umieszczone są na stronach internetowych www.brusy.pl oraz www.bip.brusy.pl.
2. Postępowanie konkursowe przeprowadza Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Brus.
3. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania. Jej pracami kieruje Przewodniczący Komisji.
4. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia zwykłą większością głosów.
5. Każdy z członków Komisji Konkursowej weryfikuje oferty złożone przez oferentów pod względem formalnym i merytorycznym.
6. Komisja konkursowa:
stwierdza liczbę złożonych ofert;
otwiera koperty z ofertami;
ocenia oferty pod względem formalnym – ocena polega na sprawdzeniu czy oferent podał wszystkie niezbędne informacje według zamieszczonego formularza oferty.
W przypadku, gdy złożone oferty nie są kompletne pod względem formalnym komisja konkursowa wzywa potencjalnych partnerów do ich uzupełnienia;
analizuje merytoryczną zawartość ofert;
przyznaje odpowiednią liczbę punktów według kryteriów wskazanych w formularzu oferty;
wskazuje najwyżej oceniane oferty;
przeprowadza ewentualne negocjacje z najwyżej ocenionymi oferentami, celem konkretyzacji zasad współpracy przy realizacji projektu;
po przeprowadzeniu negocjacji rozstrzyga konkurs i wyłania partnera/partnerów;
w przypadku gdy negocjacje z najwyżej ocenionymi oferentami lub jednym z nich nie dojdą do skutku, komisja konkursowa dopuszcza możliwość podjęcia negocjacji z kolejnym lub kolejnymi najlepiej ocenianym/ocenianymi oferentem/oferentami;
w przypadku zamknięcia procedury oceny ofert i nie wyłonienia partnera, Gmina Brusy może ponowić ogłoszenie konkursu w celu wyłonienia partnera.
7. Z przebiegu konkursu komisja konkursowa sporządza protokół, który powinien zawierać:
imiona i nazwiska członków komisji konkursowej;
liczbę zgłoszonych ofert;
wskazanie ofert najkorzystniejszych (ostateczną ocenę oferty stanowi średnia arytmetyczna z sumy punktów przyznanych łącznie przez członków Komisji);
ewentualne uwagi Członków Komisji Konkursowej;
podpisy Członków Komisji Konkursowej.
8. Komisja konkursowa ulega rozwiązaniu po rozstrzygnięciu konkursu i wyłonieniu partnera/partnerów do wspólnej realizacji projektu.
9. Podmioty biorące udział w konkursie zostaną pisemnie poinformowane o wyniku postępowania konkursowego. Informacja o podmiocie, który zostanie wyłoniony w wyniku rozstrzygnięcia konkursu, będzie opublikowana na stronach internetowych www.brusy.pl oraz www.bip.brusy.pl w terminie 7 dni od dnia podjęcia ostatecznej decyzji przez komisję konkursową.
10. Z partnerem/partnerami wyłonionym/wyłonionymi w toku postępowania konkursowego zawarta zostanie umowa partnerska, w celu realizacji wspólnego przedsięwzięcia realizowanego w ramach wniosku złożonego w konkursie o dofinansowywanie projektów z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 8.4. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego.

VI. PROCEDURA ODWOŁAWCZA

1. Podmiot, który w ramach konkursu nie został wybrany do pełnienia funkcji partnera
w projekcie, może wnieść odwołanie od decyzji dotyczącej wyboru partnera.
2. Odwołanie powinno zostać wniesione w formie pisemnej, w terminie 3 dni roboczych od doręczenia informacji o wynikach postępowania konkursowego.
3. Odwołanie należy dostarczyć osobiście bądź za pośrednictwem poczty (lub firmy kurierskiej) do Urzędu Miejskiego w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89 – 632 Brusy (decyduje data wpływu do Urzędu).
4. Odwołanie złożone po upływie terminu nie będzie rozpatrywane.
5. Do weryfikacji odwołań zostanie powołana Komisja Odwoławcza, w skład której wejdą niezależni członkowie, niewchodzący w skład Komisji Konkursowej.
6. Komisja Odwoławcza rozpoczyna działalność z dniem powołania.
7. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia zwykłą większością głosów.
8. Pracami Komisji Odwoławczej kieruje Przewodniczący.
9. Podmiot składający odwołanie zostanie pisemnie poinformowany o wynikach postępowania odwoławczego w terminie 5 dni roboczych od jego zakończenia.
10. Decyzja komisji odwoławczej jest decyzją ostateczną, od której nie służy żaden środek odwoławczy.

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Gmina Brusy zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia naboru bez podania przyczyny;
b) zamknięcia naboru bez wyboru Partnera/Partnerów;
c) negocjowania z wybranym partnerem warunków realizacji zadania;
d) dokonywania zmian w ogłoszeniu o naborze partnera w trakcie trwania naboru;
e) wyboru więcej niż jednego partnera do realizacji projektu.
2. Realizacja partnerskiego projektu nastąpi wyłącznie w przypadku otrzymania dofinansowania projektu z RPO WP na lata 2014-2020.

 

Pliki do ściągnięcia:
Zarządzenie Burmistrza Brus (400 kB)
Załącznik nr 3 (347 kB)
Załącznik nr 2 (44 kB)
Załącznik nr1 (93 kB)



cms Brusy - Strona Główna Napisz do nas!