function zadania() {
$r_zadania = mysql_query("select z.id,z.id_wydzial,z.nazwa".lg." as nazwa,
w.nazwa".(lg == "pl"? "" : lg)." as wydzial
from wydzialy_zadania as z, wydzialy as w
WHERE w.id = z.id_wydzial ".( (isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) > 1 ) ? " and z.nazwa".lg." like '%".addslashes( $_GET['q'] )."%'" : false )."
order by z.nazwa".lg." ASC") or die( mysql_error());
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_assoc($r_zadania)) {
if(isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) ) {
$t_zad['nazwa'] = str_replace( $_GET['q'], ''.$_GET['q'].'', $t_zad['nazwa'] );
}
$zad[] = $t_zad;
}
return $zad;
}
function rady() {
if($_GET['id'])list($typ_get) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_typ where id='".(int)$_GET['id']."'"));
if($_GET['id_osoba']) list($id_osoba) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_osoby where id='".intval($_GET['id_osoba'])."'"));
if(!$typ_get && !$id_osoba) {
$r_lista = mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa,id,opis from rada_typ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_lista)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"nazwa" => $t['nazwa'],
"komisja" => (ereg("omisja ",$t['nazwa']) ? 1 : 0 )
);
}
return $tmp;
} elseif (!$id_osoba) {
$name = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa from rada_typ where id='$typ_get'"));
$r_osoby = mysql_query("select
rada_osoby.imie,rada_osoby.id,
rada_osoby.nazwisko,
rada_osoby.telefon,
rada_osoby.email,
rada_osoby.okreg,
rada_sl.nazwa".lg." as nazwa
from
rada_osoby,
rada_sl,
rada
where
rada_sl.id=rada.id_funkcja and
rada_osoby.id=rada.id_osoba and
rada.id_typ='".$typ_get."'
order by rada_sl.kolej,rada_osoby.nazwisko ASC ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_osoby)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"imie" => $t['imie'] ." ".$t['nazwisko'],
"telefon" => $t['telefon'],
"email" => $t['email'],
"stanowisko" => $t['nazwa'],
"wiecej" => ($t['okreg'] ? 1 : 0)
);
}
return array("nazwa" => $name['nazwa'],"lista" => $tmp);
} else {
$tmp = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select * from rada_osoby where id='".$id_osoba."'"));
$tmp['okregi'] = "okregi/".$tmp['okreg'].".tpl";
if (file_exists("osoby/".$id_osoba.".jpg")) $tmp['foto']=1;
else unset($tmp['foto']);
return $tmp;
}
}
function wydzialy($rodzaj) {
$tmp = array();
if ($_GET['id'] == "") {
if ($rodzaj == "3") { //stowarzyszenia
$r_st = mysql_query("SELECT id, nazwa".lg." as nazwa FROM `wydzialy_stowarzyszenia_typy` order by ID ASC");
while(list($id,$nazwa) = mysql_fetch_row($r_st)) {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' AND id_sto_typ='".$id."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp2=array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp2,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http']
)
);
}
array_push($tmp,array("nazwa" => $nazwa,"lista" => $tmp2));
}
} else {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email, opis".lg." as opis from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp = array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http'],
"opis" => $t_wyd['opis']
)
);
}
}
return ($tmp);
} else {
$t = mysql_fetch_array(mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,opis".lg." as opis,email,telefon,adres,kierownik from wydzialy where id='".$_GET['id']."'"));
$r = mysql_query("select id,nazwa from wydzialy_zadania_rodzaje");
$rodzaje = array();
while (list($id_rodzaj,$rodzaj) = mysql_fetch_row($r)) {
array_push($rodzaje,array(
"id" => $id_rodzaj,
"nazwa" => $rodzaj
)
);
}
$r_zadania = mysql_query("select id,id_rodzaj,nazwa".lg." as nazwa from wydzialy_zadania where id_wydzial='".$_GET['id']."'");
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_array($r_zadania)) {
$rPliki = mysql_query( "SELECT id, nazwapl as nazwa FROM pliki WHERE id_zadanie = '".$t_zad['id']."'" );
$pliki = array();
while( $tPliki = mysql_fetch_assoc( $rPliki ) ) {
$tPliki['plik'] = array_pop( glob( "dokumenty/".(int)$tPliki['id'].".*" ) );
$pliki[] = $tPliki;
}
$zad[] = array(
"rodzaj" =>$t_zad['id_rodzaj'],
"nazwa" => $t_zad['nazwa'],
"pliki" => $pliki
);
}
return array("wydzial" => $t,"zadania" => $zad,"rodzaje" => $rodzaje);
}
}
function posiedzenia() {
/* $r_kad = mysql_query("select id, nazwa".lg." as nazwa from posiedzenia_kadencje order by id DESC");
$tmp = array();
while ($t_kad = mysql_fetch_array($r_kad)) {
array_push($tmp, array(
"id" => $t_kad['id'],
"nazwa" => $t_kad['nazwa']
)
);
}
$centro -> assign('kad',$tmp); */
$r_pos = mysql_query("select posiedzenia.id,posiedzenia.numer,posiedzenia.data,rada_typ.id as id_typ,rada_typ.nazwa".lg." as nazwa, posiedzenia.id_kadencja as kad, posiedzenia.mp3 from posiedzenia, rada_typ where rada_typ.id=posiedzenia.id_typ order by posiedzenia.data DESC");
$tmp = array();
while ($t_pos = mysql_fetch_array($r_pos)) {
list($prot,$prot_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from protokoly where id_posiedzenie = '$t_pos[id]'"));
list($biul,$biul_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from biuletyny where id_posiedzenie='$t_pos[id]'"));
array_push($tmp,array(
"id"=> $t_pos['id'],
"id_typ"=>$t_pos['id_typ'],
"numer"=>$t_pos['numer'],
"data"=> $t_pos['data'],
"nazwa" => $t_pos['nazwa'],
"kad"=> $t_pos['kad'],
"prot_f" =>$prot_f,
"prot" => $prot,
"biul"=>$biul,
"biul_f" =>$biul_f,
"mp3" => $t_pos['mp3']
)
);
unset($prot,$biul,$prot_f,$biul_f);
}
// $centro -> assign('pos',$tmp);
return $tmp;
}
function lata() {
$r = mysql_query("select DISTINCT YEAR(data) as rok from posiedzenia");
for(;$t = mysql_fetch_row($r); $tmp[] = $t[0]);
return $tmp;
}
function prawo_lokalne() {
if ($_GET['fraza']) {
$where .= " uchwaly.skrot like '%".trim($_GET['fraza'])."%' and ";
}
if ($_GET['mies']) {
$where .= " MONTH(posiedzenia.data) = '".$_GET['mies']."' and ";
}
if ($_GET['rok']) {
$where .= " YEAR(posiedzenia.data) = '".$_GET['rok']."' and ";
}
if ($_GET['id']) {
$where .= "posiedzenia.id = '".$_GET['id']."' and ";
}
$where .= " 1 order by posiedzenia.data DESC, uchwaly.numer ";
if (!$_GET['szuk'] && !$_GET['miesiac'] && !$_GET['rok'] && !$_GET['id']) $where .= " DESC LIMIT 20";
else $where .= " DESC ";
// print $where;
$zapytanie = "select uchwaly.id, posiedzenia.numer,posiedzenia.data,SUBSTRING(YEAR(posiedzenia.data),3,2) as rok,
uchwaly.numer as uch_nr,uchwaly.skrot from uchwaly ,posiedzenia where uchwaly.id_posiedzenie=posiedzenia.id and ". $where;
$r_uch = mysql_query($zapytanie);
// print $zapytanie;
if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == "80.53.70.90") {
# die($zapytanie);
}
$tmp = array();
while ($t_u = mysql_fetch_array($r_uch)) {
$r_plik = mysql_query("select id,opis,format from uchwaly_pliki where id_uchwala='".$t_u['id']."'");
$tmp2= array();
while ($t_p = mysql_fetch_array($r_plik)) {
$path = "./prawo/". $t_p['id'].".".$t_p['format'];
if (file_exists($path)) {
array_push($tmp2,array(
"id" => $t_p['id'],
"id_uch" => $t_u['id'],
"opis" => $t_p['opis'],
"format" => $t_p['format'],
"size" => number_format(filesize($path)/1024,0)
)
);
}
}
array_push($tmp,array(
"id" => $t_u['id'],
"numer" => $t_u['numer'],
"data" => $t_u['data'],
"rok" => $t_u['rok'],
"nr_uch" => $t_u['uch_nr'],
"skrot" => $t_u['skrot'],
"pliki" => $tmp2
)
);
}
# $centro -> assign('uch',$tmp);
# $centro -> assign('uch_p',$tmp2);
return $tmp;
}
?>
Brusy Miasto i Gmina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktualności
|
|
powrót
|
2013-12-04 • Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. rozpoczęła nowy projekt!
|
"Czas na biznes" – nowy projekt Pomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.Okres realizacji projektu: 01.11.2013 – 28.02.2015 Cel realizacji projektu: Rozwój przedsiębiorczości w powiatach: człuchowskim, chojnickim, starogardzkim i tczewskim poprzez wsparcie, w zakresie założenia działalności gospodarczej, 60 osób nie posiadających zatrudnienia w tym minimum 50% osób w wieku powyżej 50 roku życia oraz minimum 30% osób niepełnosprawnych. Wsparcie udzielone będzie w postaci bezzwrotnych dotacji na zakładanie jednoosobowych działalności gospodarczych. Grupa docelowa: Grupę docelową w projekcie stanowić będą w 100% osoby (kobiety i mężczyźni) pozostające bez zatrudnienia, zamieszkujące (zgodnie z K.C) w powiatach człuchowskim, chojnickim, tczewskim i starogardzkim, zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą. Grupę docelową w projekcie stanowić będzie 60 osób (w tym 24 kobiety i 36 mężczyzn) z czego co najmniej 30 osób stanowić będą osoby po 50 roku życia, oraz co najmniej 18 osób stanowić będą osoby niepełnosprawne. Wsparcie udzielane uczestnikom projektu: Szkolenia i doradztwo: Każdy uczestnik projektu będzie korzystał z 6 godzin doradztwa indywidualnego, w tym 2 godzin coachingu, oraz 4 godzin doradztwa tematycznego związanego z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Wszyscy uczestnicy projektu wezmą udział w bloku szkoleniowym w wymiarze 40 godzin szkoleniowych składających się z 3 modułów: - Formalno-prawne i księgowe aspekty zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej,
- Biznesplan,
- Zasady przygotowania dokumentacji i rozliczeń z dotacji.
Dotacje: W ramach projektu planuje się przyznanie bezzwrotnej jednorazowej dotacji 50 uczestnikom projektu w wysokości max. do 40 tys. PLN. Wsparcie pomostowe podstawowe: 50 uczestników projektu, którzy rozpoczęli w ramach projektu działalność gospodarczą otrzyma wsparcie pomostowe podstawowe na okres 6 miesięcy w wysokości 1500 PLN miesięcznie. Wsparcie pomostowe przedłużone: 38 uczestników projektu, którzy rozpoczęli w ramach projektu działalność gospodarczą otrzyma wsparcie pomostowe przedłużone na kolejne 6 miesięcy w wysokości 1200 PLN miesięcznie. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Termin przyjmowania dokumentów rekrutacyjnych: 10.12.2013 r. – 20.12.2013 r. do godz. 16:00 Osoby zainteresowane udziałem w projekcie serdecznie zapraszamy i prosimy o zapoznanie się z poniższymi dokumentami rekrutacyjnymi. Komplet wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych (Regulamin rekrutacji wraz załącznikami) należy własnoręcznie podpisać i dostarczyć lub przesłać (decyduje data faktycznego wpływu dokumentów do poniżej wymienionych biur) w okresie od 10.12.2013 do 20.12.2013 roku do godz. 16:00 do: - Biura projektu w Chojnicach: ul. Piłsudskiego 30a, 89-620 Chojnice;
- Regionalnych punktów obsługi Uczestników projektu w:
- Tczewie: ul. Obrońców Westerplatte 3/11, 83-110 Tczew,
- Starogardzie Gdańskim: ul. Jana Pawła II 3, 83-200 Starogard Gdańsk.
Spotkanie informacyjno-promocyjne w Urzędzie Miejskim w Brusach,w sali ślubów, odbędzie się w dniu 12 grudnia br. o godzinie 11:30.
Więcej informacji: http://www.parr.slupsk.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=571%3Acnb-rekrutacja&catid=72%3Aczas-na-biznes&Itemid=121&lang=pl Kontakt: Małgorzata Duras - Koordynator projektu: tel.: 52 / 334 - 44- 54 lub 660 94 92 86, email: m.duras@parr.slupsk.pl Sławomir Mania - Spec. ds. grupy docelowej: tel.: 730127131, e-mail: s.mania@parr.slupsk.pl Marta Bronk - Spec. ds. grupy docelowej: tel.: 58/ 561 29 45 wew. 21, e-mail: m.bronk@parr.slupsk.pl Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Biuro projektu w Chojnicach: Chojnice: ul. Piłsudskiego 30a, 89-620 Chojnice Regionalne punkty obsługi: Tczew: ul. Obrońców Westerplatte 3/11, 83-110 Tczew Starogard Gdański: ul. Jana Pawła II 3, 83-200 Starogard Gdański
|
|
|
|
|
|
|
|
|