function zadania() {
$r_zadania = mysql_query("select z.id,z.id_wydzial,z.nazwa".lg." as nazwa,
w.nazwa".(lg == "pl"? "" : lg)." as wydzial
from wydzialy_zadania as z, wydzialy as w
WHERE w.id = z.id_wydzial ".( (isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) > 1 ) ? " and z.nazwa".lg." like '%".addslashes( $_GET['q'] )."%'" : false )."
order by z.nazwa".lg." ASC") or die( mysql_error());
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_assoc($r_zadania)) {
if(isset( $_GET['q'] ) and strlen( $_GET['q'] ) ) {
$t_zad['nazwa'] = str_replace( $_GET['q'], ''.$_GET['q'].'', $t_zad['nazwa'] );
}
$zad[] = $t_zad;
}
return $zad;
}
function rady() {
if($_GET['id'])list($typ_get) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_typ where id='".(int)$_GET['id']."'"));
if($_GET['id_osoba']) list($id_osoba) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id from rada_osoby where id='".intval($_GET['id_osoba'])."'"));
if(!$typ_get && !$id_osoba) {
$r_lista = mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa,id,opis from rada_typ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_lista)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"nazwa" => $t['nazwa'],
"komisja" => (ereg("omisja ",$t['nazwa']) ? 1 : 0 )
);
}
return $tmp;
} elseif (!$id_osoba) {
$name = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select nazwa".lg." as nazwa from rada_typ where id='$typ_get'"));
$r_osoby = mysql_query("select
rada_osoby.imie,rada_osoby.id,
rada_osoby.nazwisko,
rada_osoby.telefon,
rada_osoby.email,
rada_osoby.okreg,
rada_sl.nazwa".lg." as nazwa
from
rada_osoby,
rada_sl,
rada
where
rada_sl.id=rada.id_funkcja and
rada_osoby.id=rada.id_osoba and
rada.id_typ='".$typ_get."'
order by rada_sl.kolej,rada_osoby.nazwisko ASC ");
$tmp = array();
while ($t = mysql_fetch_assoc($r_osoby)) {
$tmp[] = array(
"id" => $t['id'],
"imie" => $t['imie'] ." ".$t['nazwisko'],
"telefon" => $t['telefon'],
"email" => $t['email'],
"stanowisko" => $t['nazwa'],
"wiecej" => ($t['okreg'] ? 1 : 0)
);
}
return array("nazwa" => $name['nazwa'],"lista" => $tmp);
} else {
$tmp = mysql_fetch_assoc(mysql_query("select * from rada_osoby where id='".$id_osoba."'"));
$tmp['okregi'] = "okregi/".$tmp['okreg'].".tpl";
if (file_exists("osoby/".$id_osoba.".jpg")) $tmp['foto']=1;
else unset($tmp['foto']);
return $tmp;
}
}
function wydzialy($rodzaj) {
$tmp = array();
if ($_GET['id'] == "") {
if ($rodzaj == "3") { //stowarzyszenia
$r_st = mysql_query("SELECT id, nazwa".lg." as nazwa FROM `wydzialy_stowarzyszenia_typy` order by ID ASC");
while(list($id,$nazwa) = mysql_fetch_row($r_st)) {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' AND id_sto_typ='".$id."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp2=array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp2,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http']
)
);
}
array_push($tmp,array("nazwa" => $nazwa,"lista" => $tmp2));
}
} else {
$r_wyd = mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,http, telefon,kierownik,adres,email, opis".lg." as opis from wydzialy where id_rodzaj='".$rodzaj."' order by nazwapl") or die(mysql_error());
$tmp = array();
while ($t_wyd = mysql_fetch_array($r_wyd)) {
array_push($tmp,array (
"id" => $t_wyd['id'],
"nazwa"=>$t_wyd['nazwa'],
"telefon" => $t_wyd['telefon'],
"kierownik" => $t_wyd['kierownik'],
"adres" => $t_wyd['adres'],
"email" => $t_wyd['email'],
"url" => $t_wyd['http'],
"opis" => $t_wyd['opis']
)
);
}
}
return ($tmp);
} else {
$t = mysql_fetch_array(mysql_query("select id,nazwa".lg." as nazwa,opis".lg." as opis,email,telefon,adres,kierownik from wydzialy where id='".$_GET['id']."'"));
$r = mysql_query("select id,nazwa from wydzialy_zadania_rodzaje");
$rodzaje = array();
while (list($id_rodzaj,$rodzaj) = mysql_fetch_row($r)) {
array_push($rodzaje,array(
"id" => $id_rodzaj,
"nazwa" => $rodzaj
)
);
}
$r_zadania = mysql_query("select id,id_rodzaj,nazwa".lg." as nazwa from wydzialy_zadania where id_wydzial='".$_GET['id']."'");
$zad = array();
while ($t_zad = mysql_fetch_array($r_zadania)) {
$rPliki = mysql_query( "SELECT id, nazwapl as nazwa FROM pliki WHERE id_zadanie = '".$t_zad['id']."'" );
$pliki = array();
while( $tPliki = mysql_fetch_assoc( $rPliki ) ) {
$tPliki['plik'] = array_pop( glob( "dokumenty/".(int)$tPliki['id'].".*" ) );
$pliki[] = $tPliki;
}
$zad[] = array(
"rodzaj" =>$t_zad['id_rodzaj'],
"nazwa" => $t_zad['nazwa'],
"pliki" => $pliki
);
}
return array("wydzial" => $t,"zadania" => $zad,"rodzaje" => $rodzaje);
}
}
function posiedzenia() {
/* $r_kad = mysql_query("select id, nazwa".lg." as nazwa from posiedzenia_kadencje order by id DESC");
$tmp = array();
while ($t_kad = mysql_fetch_array($r_kad)) {
array_push($tmp, array(
"id" => $t_kad['id'],
"nazwa" => $t_kad['nazwa']
)
);
}
$centro -> assign('kad',$tmp); */
$r_pos = mysql_query("select posiedzenia.id,posiedzenia.numer,posiedzenia.data,rada_typ.id as id_typ,rada_typ.nazwa".lg." as nazwa, posiedzenia.id_kadencja as kad, posiedzenia.mp3 from posiedzenia, rada_typ where rada_typ.id=posiedzenia.id_typ order by posiedzenia.data DESC");
$tmp = array();
while ($t_pos = mysql_fetch_array($r_pos)) {
list($prot,$prot_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from protokoly where id_posiedzenie = '$t_pos[id]'"));
list($biul,$biul_f) = mysql_fetch_row(mysql_query("select id,format from biuletyny where id_posiedzenie='$t_pos[id]'"));
array_push($tmp,array(
"id"=> $t_pos['id'],
"id_typ"=>$t_pos['id_typ'],
"numer"=>$t_pos['numer'],
"data"=> $t_pos['data'],
"nazwa" => $t_pos['nazwa'],
"kad"=> $t_pos['kad'],
"prot_f" =>$prot_f,
"prot" => $prot,
"biul"=>$biul,
"biul_f" =>$biul_f,
"mp3" => $t_pos['mp3']
)
);
unset($prot,$biul,$prot_f,$biul_f);
}
// $centro -> assign('pos',$tmp);
return $tmp;
}
function lata() {
$r = mysql_query("select DISTINCT YEAR(data) as rok from posiedzenia");
for(;$t = mysql_fetch_row($r); $tmp[] = $t[0]);
return $tmp;
}
function prawo_lokalne() {
if ($_GET['fraza']) {
$where .= " uchwaly.skrot like '%".trim($_GET['fraza'])."%' and ";
}
if ($_GET['mies']) {
$where .= " MONTH(posiedzenia.data) = '".$_GET['mies']."' and ";
}
if ($_GET['rok']) {
$where .= " YEAR(posiedzenia.data) = '".$_GET['rok']."' and ";
}
if ($_GET['id']) {
$where .= "posiedzenia.id = '".$_GET['id']."' and ";
}
$where .= " 1 order by posiedzenia.data DESC, uchwaly.numer ";
if (!$_GET['szuk'] && !$_GET['miesiac'] && !$_GET['rok'] && !$_GET['id']) $where .= " DESC LIMIT 20";
else $where .= " DESC ";
// print $where;
$zapytanie = "select uchwaly.id, posiedzenia.numer,posiedzenia.data,SUBSTRING(YEAR(posiedzenia.data),3,2) as rok,
uchwaly.numer as uch_nr,uchwaly.skrot from uchwaly ,posiedzenia where uchwaly.id_posiedzenie=posiedzenia.id and ". $where;
$r_uch = mysql_query($zapytanie);
// print $zapytanie;
if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == "80.53.70.90") {
# die($zapytanie);
}
$tmp = array();
while ($t_u = mysql_fetch_array($r_uch)) {
$r_plik = mysql_query("select id,opis,format from uchwaly_pliki where id_uchwala='".$t_u['id']."'");
$tmp2= array();
while ($t_p = mysql_fetch_array($r_plik)) {
$path = "./prawo/". $t_p['id'].".".$t_p['format'];
if (file_exists($path)) {
array_push($tmp2,array(
"id" => $t_p['id'],
"id_uch" => $t_u['id'],
"opis" => $t_p['opis'],
"format" => $t_p['format'],
"size" => number_format(filesize($path)/1024,0)
)
);
}
}
array_push($tmp,array(
"id" => $t_u['id'],
"numer" => $t_u['numer'],
"data" => $t_u['data'],
"rok" => $t_u['rok'],
"nr_uch" => $t_u['uch_nr'],
"skrot" => $t_u['skrot'],
"pliki" => $tmp2
)
);
}
# $centro -> assign('uch',$tmp);
# $centro -> assign('uch_p',$tmp2);
return $tmp;
}
?>
Brusy Miasto i Gmina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktualności
|
|
powrót
|
2010-07-06 • XXXII sesja Rady Miejskiej w Brusach
|
Podczas XXXII sesji Rady Miejskiej w Brusach, która odbyła się 29 czerwca br., podjęto uchwały dotyczące zmian w budżecie Gminy Brusy na 2010 rok., trybu prac nad projektem uchwały budżetowej gminy Brusy oraz w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu za pierwsze półrocze.
Radni podjęli także uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Brusy. Zmiany te niezbędne są do realizacji zadań publicznych w sołectwach.
Radni podjęli także uchwałę w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych. Przedsiębiorca powinien m.in. zapewnić właścicielowi nieruchomości, z którym podpisał umowę na odbiór odpadów komunalnych pojemniki, kontenery lub worki z tworzywa sztucznego na odpady w ilości zapewniającej odbiór odpadów komunalnych z częstotliwością wynikającą z przepisów sanitarnych. Przedsiębiorca zobowiązany jest również do prowadzenia ewidencji zawartych umów z właścicielami nieruchomości i dowodów świadczenia usług, które udostępni pracownikom Urzędu Miejskiego w Brusach. Poza tym winien comiesięczne przekazywać do Urzędu Miejskiego w Brusach wykaz właścicieli nieruchomości,
z którymi w poprzednim miesiącu zawarł umowy oraz wykaz właścicieli, z którymi umowy uległy rozwiązaniu lub wygasły. Jako miejsce unieszkodliwiania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wskazuje się Zakład Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze (obecnie składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Nowy Dwór koło Angowic). Do czasu uruchomienia ZZO w Nowym Dworze dopuszcza się możliwość unieszkodliwiania odpadów na składowisku w Nieżurawie, gm. Czersk, pod warunkiem, że przedsiębiorca świadczący usługi w zakresie odbioru odpadów posiada ważną umowę na deponowanie odpadów na tym składowisku.
Podczas sesji zaopiniowano projekt planu ochrony przyrody dla rezerwatu przyrody „Bór Chrobotkowy”. Plan ochrony dla rezerwatu zawiera ustalenia m.in. do studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Wobec tego konieczne jest zachowanie spójności planu ochrony z dotychczas obowiązującymi studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Podczas sesji przyjęto regulamin korzystania z kompleksu rekreacyjno – sportowego przy ul. Armii Krajowej i ul. Gdańskiej w Brusach oraz regulamin udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Brusy. Po prawie pięciu latach funkcjonowania obowiązującego regulaminu zaistniała potrzeba dostosowania go do zmian wprowadzonych w ustawie o systemie oświaty, zmian w wysokości kwoty zasiłku rodzinnego oraz doprecyzowanie i usystematyzowanie jego zapisów.
|
|
|
|
|
|
|
|
|